Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-25@12:26:19 GMT

صبر ومقاومت مادران شهدا به ملت عزت و آبرو داد

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۲۳۹۷۵

صبر ومقاومت مادران شهدا به ملت عزت و آبرو داد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز با توجه به صبر و شکیبایی مادران و همسران شهدا بعد از شهادت عزیزانشان گفت: خانواده‌های شهدا حماسه آفریدند و اسوه صبر و مقاومت و ایثار شدند و در واقع صبر و مقاومت مادران شهدا به این ملت عزت و آبرو بخشید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سورنا نسیمی همزمان با ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر با حضور در منازل مادران شهدا از آنها دلجویی و تجلیل کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مادران و همسران شهدا حافظان ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند، اظهار کرد: « آنها در عمل نشان دادند که پیرو و ادامه‌دهنده راه اهل‌بیت(ع) هستند و در این مسیر حاضرند از جان عزیزان خود بگذرند.»

نسیمی تصریح کرد: « مادران و همسران شهدا، الگوی مقاومت و ایستادگی بوده و یادگاران گهرباری هستند که همواره شایسته تقدیر و سپاسگزاری جامعه بوده و بی‌تردید خلوص و تلاش‌هایشان، الگویی برای نسل جوان کشورمان بوده و امید است که با تکریم و احترام به آنان، بتوان یاد عزیزانشان را گرامی داشته و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش نماییم.»

رئیس واحد بندرگز خاطرنشان کرد: «مادران شهدا در پیروزی و تداوم انقلاب و در مقابله با حوادث بزرگ، یکی از بارزترین و درخشان‌ترین نقش‌ها را داشته‌اند و با توجه به این نقش حساس بود که امام راحل (ره) در ستایش زنان جمهوری اسلامی، بار‌ها لب به سخن گشوده و یادگار‌های ارزنده‌ای از قضاوت خود در این مورد برای نسل‌های آینده به جای نهاده است.»

اعضا هیات رئیسه واحد بندرگز از 3 مادر شهید محمدقاسم ریاحی، شهید محمد جعفر شربتی و شهید نصرت الله شربتی با اهدا هدایایی دلجویی و تجلیل کردند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۲۳۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانباز شیمیایی اهل تربت جام به جمع شهدا پیوست

به گزارش قدس خراسان، حسین جمشیدی اظهار کرد: این جانباز ۷۰درصد به عنوان نیروی وظیفه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سال ۶۵ در جریان عملیات کربلای چهار بر اثر بمباران شیمیایی دشمن بعثی به فیض جانبازی نائل شده بود.

فرماندار تربت جام ادامه داد: مراسم تشییع پیکر مطهر شهید پاسبان فردا پنجشنبه ششم اردیبهشت از ساعت ۹صبح از محل تیپ ۳۸ زرهی ارتش تا میدان حضرت ولیعصر(عج) بر دستان اقشار مختلف مردم شهید پرور و ولایتمدار، امامان جمعه و جماعات، مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی، نظامی، انتظامی، امنیتی، رزمندگان، همرزمان و بستگان شهید تا بهشت نبی(ص) تربت جام برگزارخواهد شد.

وی گفت: پس از اقامه نماز، پیکر شهید در قطعه شهدای آرامستان بهشت نبی (ص) آرام خواهد گرفت.

جمشیدی از همه مردم شهیدپرور تربت جام دعوت کرد برای تجلیل و تکریم از مقام و جایگاه شهید پاسبان در این محفل شرکت کنند.

دیگر خبرها

  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • ایران در غرب آسیا کشوری تصمیم‌ساز است
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است
  • دومین کنگره شهدا در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • جانباز شیمیایی اهل تربت جام به جمع شهدا پیوست
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم