Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان در همایش طرح اعتلای سلامت مادران و کودکان گفت: بالاترین سرمایه انسان سلامتی و تندرستی است، از این رو باید در جهت ارتقای سطح فرهنگ سلامت و ورود ورزش به سبد خانواده تلاش شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حسن نایبی در همایش طرح اعتلای سلامت مادران و کودکان برای بیماری غیر واگیر و سرطان که به مناسبت روز مادر صبح امروز -شنبه 19اسفندماه جاری -  در دانشگاه بین المللی برگزار شد، تصریح کرد: هدف ما ارائه خدمت است و دختران و پسران در اولویت هستند، با کمی‌ها و کاستی‌های موجود صرفا می‌توانیم از امکانات هم برخوردار شویم و درمسیر این هدف با یکدیگر همکاری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این همایش که مخاطبان آن زنان دستگاههای اجرایی بودند افزود: بچه‌های امروز مادران و پدران فردا هستند، بدون برنامه و مدیریت صحیح حفظ سلامت آنان محقق نخواهد شد، از آن رو که تکنولوژی و فضای جامعه امروز منجر به زندگی خانواده ها در خانه های بدون حیاط و محیط بازی و تحرک کودکان شده است.

حسن نایبی در ادامه خاطر نشان کرد: تندرستی فرزندان و ورزش کودکان منجر به افزایش قدرت فکر آنها خواهد شد، و جلوی هرگونه آلزایمر و بیماری ذهنی را خواهد گرفت.

وی در رابطه با اهمیت سلامت در سطح ملی گفت: ورزش همگانی مورد توجه دولتمردان دنیاست و آنان در تلاش برای ارتقاء سن امید به زندگی هستند، در ایران سن امید به زندگی ۶۰سال است، در حالی که در کشورهای پیشرفته این سن ۸۰سال است و در تلاش برای ارتقای آن به ۱۰۰سال هستند،هرچه قدر فرد پیرتر می شود، تجربه بیشتری دارد و به عنوان سرمایه ملی محسوب می شود، مهمترین سرمایه هرکشوری سرمایه انسانی است، اگر ما بتوانیم این منابع را خوب پرورش دهیم در آینده دنیا از آن ما خواهد شد.

وی در پایان افزود: ما در انجام کار تیمی ضعیف هستیم، باید تلاش کنیم در آینده نه چندان دور این ارتباط بین دستگاههای اجرایی بیشتر شود  و با بضاعتی که داریم برنامه های متعددی را برای جامعه  مخاطبمان که جوانها هستند داشته باشیم.

انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۲۴۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری روانشناسی خودمانی در بهشت مادران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، کارگاه‌های آموزشی با عنوان «روانشناسی خودمانی» در بوستان «بهشت مادران» برگزار می‌شود.

 این کارگاه‌ها با شعار «همیشه با یک مشاور درد دل کن» در بوستان بهشت مادران در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد با هدف اهمیت و لزوم مشاور برای همه، مشاوره‌های انفرادی و گروهی برگزار می‌شود.

مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره خانواده، مشاوره کودک و نوجوان، تست‌های روانشناسی و تست هوش کودکان از جمله مشاوره‌های انفرادی است که در «روانشناسی خودمانی» در نظر گرفته شده است.

در مباحث گروه درمانی نیز مهارت‌های زناشویی مشکلات زوجین، مهارت‌های فرزندپرروی، اضطراب کودکان و تربیت جنسی بررسی خواهد شد.

علاقمندان برای بهره‌مندی از مشاوره‌های انفرادی، گروهی و کارگاه‌های آموزشی می‌توانند با شماره‌های ۲۲۸۸۱۱۱۵ و ۱۶، ۲۲۸۸۶۰۴۲ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش بزرگ ورزش پهلوانی در نصف جهان
  • برگزاری روانشناسی خودمانی در بهشت مادران
  • «روانشناسی خودمانی» در بوستان «بهشت مادران» برگزار می‌شود
  • برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب
  • برگزاری همایش "پیاده روی خانوادگی " در بوستان جنگلی سرخه حصار
  • همایش بزرگ هفته فرهنگ پهلوانی در قزوین برگزار شد
  • تجربه زیستی از فضای کار اشتراکی مادران و کودکان در مساجد/ بستری برای رشد و تعالی خانواده
  • برگزاری همایش پیاده روی خانودگی در بهبهان +فیلم
  • معیار انتخاب یک ضد آفتاب مناسب/ مصرف ضد آفتاب در مادران باردار و کودکان چگونه است؟
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت