Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی بانک سرمایه؛ قرعه کشی مرحله اول جشنواره «24عیار» شرکت تجارت الکترونیک سرمایه، وابسته به بانک سرمایه برگزار شدو 24 برنده خوش شانس این مرحله از جشنواره معرفی شدند.
 
این گزارش می افزاید، در این دوره از جشنواره که به منظور ارج نهادن به پذیرندگان پایانه های فروشگاهی بانک سرمایه برگزار شده است، 24 نیم سکه بهار آزادی به 24 برنده خوش (فایل اسامی در انتهای خبر) شانس تعلق گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ضمن تبریک به تمامی برندگان اولین مرحله قرعه کشی جشنواره 24عیار، به اطلاع می‌رساند با تمامی این عزیزان در خصوص نحوه دریافت جوایز در روزهای آتی تماس گرفته خواهد شد.
 
شایان ذکر است شرکت تجارت الکترونیک سرمایه همزمان با فرارسیدن دهه مبارک فجر و آغاز سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی جشنواره‌ای تحت عنوان «جشنواره کارت‌خوان 24 عیار»، از تاریخ 96/11/12 الی12/01/97 در دو دوره (دوره اول از 12 بهمن 96 تا 11 اسفند 96 و دوره دوم 12 اسفند 96 تا تاریخ 12 فروردین 97) برگزار کرده است و در هر دوره به 24 برنده خوش شانس 24 نیم سکه بهار آزادی تعلق تقدیم می گردد که جایزه نهایی این جشنواره یک دستگاه خودرو ساندرو STEPWAY خواهد بود.
 
هم‌میهنان گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شرکت تجارت الکترونیک بانک‌ سرمایه به شماره 84235000 تماس حاصل کرده و یا به وب سایت شرکت به آدرس http://www.tes.ir مراجعه نمایند.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۲۴۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از ۳۶ هزار استعلام بانک و دفترخانه توسط دفاتر پیشخوان طرف قرارداد شهرداری اصفهان

مدیر شهرسازی الکترونیک معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان گفت: استعلام دفترخانه و بانک، پایان کار شهروند سپاری، گزارش تخلف مهندسان ناظر در سامانه «اصنو» به‌صورت پایلوت در منطقه ۷ شهرداری اصفهان انجام می‌شود.

امید علی‌اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: اجرای طرح برون‌سپاری و ارائه خدمات شهرسازی شهرداری اصفهان در بستر الکترونیک از اوایل سال ۹۴ از طریق دفاتر پیشخوان آغاز شد و تاکنون نیز در بیش از ۳۲ دفتر طرف قرار داد شهرداری برای تسهیل و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه سامانه توسعه هوشمند شهری مورد حمایت مدیریت شهری اصفهان قرار دارد، افزود: همکاران ما در واحدهای مختلف همچون درآمد و نوسازی نیز همکاری مناسبی دارند تا بتوانیم خدمات شایسته‌ای در اختیار شهروندان در بستر الکترونیک قرار دهیم.

مدیر شهرسازی الکترونیک معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان با بیان اینکه تا پایان سال ۱۴۰۲ تعداد ۳۶ هزار و ۵۶۸ پاسخ استعلام انجام شده است، تصریح کرد: استعلام دفترخانه و بانک، پایان کار شهرداری، گزارش تخلف مهندسان ناظر نیز در سامانه «اصنو» به‌صورت پایلوت در منطقه ۷ شهرداری اصفهان انجام می‌شود.

علی‌اصغری گفت: پیاده‌سازی سامانه‌های مربوط به شهرسازی، انجام وب‌سرویس‌ها، ارتباط با دیگر سازمان‌ها و ادارات، همچنین واحد برون‌سپاری خدمات شهرسازی شهر اصفهان که در حال حاضر توسط ۳۲ دفتر فعال در سطح مناطق پانزده‌گانه شهر اصفهان انجام می‌شود، هم‌اکنون انجام استعلامات دفترخانه و بانک‌ها در قالب برون‌سپاری به عهده این واحد است.

وی بیان کرد: از سال ۱۳۹۵ که سامانه سرا ۸ آغاز به‌کار کرد، پروانه ساختمان و تمام خدمات شهرسازی روی این سامانه بارگذاری شد و به‌صورت عملی تمام فعالیت‌ها از طریق سامانه انجام می‌شود؛ این سامانه ارتباط داخلی شهرداری را تقویت کرده است و ارتباط با شهروندان نیز در سامانه «اصنو» تقویت شد و در ادامه به‌صورتی برنامه‌ریزی شده است که تا نیمه سال ۱۴۰۳ تمام امور شهروندان در بستر الکترونیک روی سامانه (اصنو) انجام شود.

مدیر شهرسازی الکترونیک معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان با اشاره به خدماتی که از طریق این سامانه در اختیار شهروندان قرار دارد، گفت: مشاهده آرشیو الکترونیکی پرونده توسط شهروند پس از محرز شدن هویت آن برای کارشناس بازدید، پرداخت بر خط هزینه تراکم و عوارض‌ها، امکان ارتباط دوسویه شهروند و کاربر، انجام اقدامات و فرایندها به‌صورت غیرحضوری، کاهش مدت زمان صدور پروانه، ارائه شفاف محاسبات پروانه ساختمان به شهروندان، محاسبه حداکثر ظرفیت پلاک به‌صورت خودکار، امکان پیگیری درخواست از طریق تلفن همراه و دسترسی به آرشیو پرونده بدون واسطه و از طریق سامانه، از جمله مزایای سامانه (اصنو) سرا ۱۰ است.

کد خبر 746337

دیگر خبرها

  • شرکت ۲۸ کشور دنیا در جشنواره بین‌المللی پوپک
  • رکورد منفی ژاپن برای اولین بار/ شمشیر سامورایی ها دیگر برنده نیست
  • پایان خردادماه آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی جشنواره حساب‌های قرض الحسنه پس انداز بانک ملت
  • اولین جشنواره ملی عکس نیکوکاری با هدف ترویج فرهنگ نیکوکاری
  • ترانه علیدوستی در ۲۰ سالگی!
  • خریداری ۵ هزار دستگاه کانتینر با سرمایه گذاری ۱۸ میلیون دلار
  • بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی ۹۷ درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  • انجام بیش از ۳۶ هزار استعلام بانک و دفترخانه توسط دفاتر پیشخوان طرف قرارداد شهرداری اصفهان
  • رفع نقص ۱۵۰۰ دستگاه کارتخوان و ۳۰۰ پین پد در منطقه سبزوار
  • حرکت ۱۷۰۰ نویسنده کانادایی در حمایت از فلسطین