Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شاهرود گفت: کمبود اعتبارات مشکل اصلی پروژه‌های آب‌رسانی به روستاهای بیارجمند است. ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۶ استانها سمنان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شاهرود، سید محمدرضا هاشمی ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات بخش بیارجمند اظهار داشت: بیارجمند یکی از شهرهای توابع شهرستان شاهرود است که ظرفیت‌های مطلوبی را در حوزه‌های مختلفی دارد و می‌توان با بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها در راستای ایجاد اشتغال پایدار نیز گامی محکم و اساسی برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این منطقه 24 روستای بالای 20 خانوار دارد افزود: 11 روستای بخش بیارجمند در حوزه آب‌رسانی به‌شدت دچار مشکل هستند و در حال حاضر عملیات آب‌رسانی به این روستاها از طریق تانکرهای آب‌رسان انجام می‌شود.

فرماندار شاهرود با اشاره به ظرفیت‌های موجود در این روستاها خاطرنشان کرد: در این مناطق درمجموع 71 چاه آب عمیق و نیمه عمیق حفاری‌شده است و 79 قنات نیز برای تأمین آب این روستاها وجود دارد.

وی با تأکید بر اینکه کمبود منابع اعتباری ازجمله مهم‌ترین عواملی است که عملیات آب‌رسانی دائمی به این روستاها را دچار مشکل کرده است اعلام کرد: بیارجمند ظرفیت‌های ویژه‌ای از در حوزه موقعیت جغرافیایی، گردشگری، علمی و کشاورزی و غیره دارد که وجود آب می‌تواند رونق و تحول عظیمی را در این بخش ایجاد کند.

هاشمی با بیان اینکه این بخش درمجموع بیش از 18 هزار نفر جمعیت دارد یادآور شد: 19 روستا با جمعیت کمتر از 20 خانوار در این منطقه سکونت دارند و می‌توان گفت کمترین میزان وقوع جرم و ورودی قضایی متعلق به این بخش است.

وی ابراز داشت: منطقه بیارجمند یکی از شهرهای گردشگری شاهرود به شمار می‌رود و تأمین آب به تمام مناطق روستایی این بخش می‌تواند نقش مؤثری را در جذب گردشگران داخلی و خارجی ایفا کند.

فرماندار شاهرود بیان کرد: مسئولان این بخش به‌شدت پیگیر تأمین آب شرب و تخصیص اعتبارات برای پروژه‌های آبی این منطقه هستند.

انتهای پیام/ش

R41366/P1377/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۲۴۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد فروشگاه‌های صنایع‌ دستی استان سمنان به ۱۹باب رسید

سلطانی‌پور گفت: مجوز فعالیت یک فروشگاه صنایع‌ دستی در بازار سرپوشیده شهر شاهرود صادر شد. 

وی  ادامه داد: براساس ابلاغ دستورالعمل صدور مجوز فروشگاه‌های صنایع‌ دستی، متقاضیان می‌توانند با ثبت درخواست در درگاه ملی مجوزها و پس از بررسی درخواست توسط اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی، مجوز خود را بگیرند.

وی افزود: اکنون شش فروشگاه صنایع‌ دستی در سمنان، ۹ فروشگاه صنایع‌ دستی در شاهرود، دو فروشگاه صنایع‌ دستی در دامغان و دو فروشگاه صنایع‌ دستی نیز در مهدیشهر تحت مجوز اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان سمنان فعالیت می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • آزادی معلم زندانی با همت نیکوکاران شاهرودی در روز معلم
  • زنگ خطر کمبود «آب» در شاهرود/ اهمیت بیش از پیش حفظ «شاهوار»
  • پست برق ۱۳۲ ‌کیلوولت‌ شاهد بهبهان برق‌دار شد
  • برگزاری جشنواره سرود امید فردا در شاهرود
  • نمایشگاه هنرجویان رشته صنایع دستی در شاهرود
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند
  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌دستی استان سمنان به ۱۹ باب افزایش یافت
  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌ دستی استان سمنان به ۱۹باب رسید
  • شرکت‌های تعاونی استان سمنان به حوزه کشت کم آب‌بر ورود می‌کنند