Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@05:26:01 GMT

کشف تخلف قنادی قوچ فروش در تهران

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۲۴۸۲۶

کشف تخلف قنادی قوچ فروش در تهران

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران از کشف لاشه قوچ وحشی در یک مغازه قنادی در شرق تهران خبر داد و گفت: در این قنادی گوشت قوچ فروخته می‌شد. ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۰ اجتماعی محیط زیست و گردشگری نظرات

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ نقی میرزا کریمی - فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران  با اعلام  خبر کشف لاشه قوچ وحشی در یک مغازه قنادی در شرق تهران گفت: حسب اطلاع رسیده مبنی بر نگهداری و فروش گوشت حیات‌وحش دریکی از قنادی‌های تهران، موضوع در دستور کارشناسان و مأموران یگان حفاظت محیط زیست استان تهران قرارگرفته و بعد از تحقیقات گسترده میدانی محل  موردنظر شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه مأموران یگان حفاظت محیط‌زیست استان تهران به همراه مأمورین انتظامی با حضور در محل نظر و بررسی آن، لاشه یک رأس قوچ وحشی را کشف و ضبط کردند، افزود: متهم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد و تحقیقات لازم جهت چگونگی شکار و انتقال دیگر عوامل این اقدام صورت خواهد گرفت.

میرزا کریمی ضمن قدردانی از همیاران و دوستداران محیط زیست به دلیل همکاری و گزارش تخلفات زیست‌محیطی،  از مردم خواست هرگونه تخلف زیست‌محیطی را به شماره تلفن 77359564، 77355781، سامانه تلفنی 1540 و سامانه پیامکی 50004044 گزارش کنند.

انتهای پیام/

R1365/P1014143/S2,23/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۲۴۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری قضایی محیط زیست مازندران از قاچاقچی حیات وحش در فضای مجازی

اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران اعلام کرد:فردی که در روز‌های اخیر تصاویر حیوانات کمیاب و نادر از جمله شیر و ببر را در فضای مجازی با هدف فروش انواع گونه‌های جانوری که بر اساس قانون شکار و صید، جرم محسوب می‌شود، به نمایش می‌گذاشت با شکایت رسمی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران، به دستگاه قضایی معرفی شد.

نامبرده در حوزه شکار و صید سابقه دار بوده که در سنوات گذشته از باب خرید و فروش و نگهداری حیوانات وحشی، محکومیت کیفری داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • تلف شدن ۴۰ پرنده سبز قبا به دلیل تخلف کندوداران
  • ٢۵ خودروی عملیاتی محیط‌بانی رونمایی شد
  • کشف لاشه دو قوچ وحشی از شکارچیان غیرمجاز در قوچان
  • یگان حفاظت محیط زیست خراسان شمالی جز پنج یگان برتر کشور اعلام شد
  • اولویت‌دهی به بهبود معیشت محیط بانان و نیرو‌های یگان حفاظت
  • پیگیری قضایی محیط زیست مازندران از قاچاقچی حیات وحش در فضای مجازی
  • گشت و کنترل شبانه روزی در منطقه حفاظت شده گدار
  • فارس رتبه نخست کشفیات صید و شکار در کشور
  • ثبت ۳۴ هزار مورد کشفیات یگان حفاظت محیط زیست کشور
  • ثبت ۳۴ هزار مورد کشفیات مربوط به محیط زیست طی سال گذشته