Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-30@21:38:07 GMT

شفر باید یک جام برای استقلال بیاورد

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۲۴۸۳۰

شفر باید یک جام برای استقلال بیاورد

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، صمد مرفاوی در مورد عملکرد استقلال در لیگ قهرمانان آسیا و شانس این تیم برای صعود از گروهش گفت: استقلال تا الآن پنج امتیاز گرفته و با توجه به اینکه باید در دور برگشت دو بازی در تهران انجام دهد، نسبت به سه تیم دیگر شانس بیشتری برای صعود از گروهش دارد. البته استقلالی‌ها نباید تصور کنند که چون در دو بازی میزبان هستند کار آسانی در پیش خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال می‌تواند مدعی قهرمانی در آسیا باشد، خاطرنشان کرد: قهرمان شدن در آسیا سخت است و از حالا نباید در این خصوص حرف زد. باید بازی‌به‌بازی جلو برویم. استقلال از لحاظ فنی کیفیت خوبی پیدا کرده است و امیدوارم این روند را ادامه دهد.

 

سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال در واکنش به اینکه برخی معتقدند مسئولان این باشگاه باید قرارداد وینفرد شفر را تمدید کنند، اظهار داشت: در این مورد در پایان فصل می‌توان راحت‌تر و کامل‌تر حرف زد. من معتقدم که شفر باید یک جام برای استقلال بیاورد و این تیم را قهرمان جام حذفی کند. البته اگر مسئولان استقلال برای تیم‌شان یک برنامه دو یا سه ساله دارند، این کار را باید با یک مربی انجام دهند؛ مثل همان کاری که پرسپولیسی‌ها با برانکو انجام دادند.

 

تسنیم

451

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۲۴۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود یک پله‌ای ایران در هاکی روی یخ جوانان آسیا و اقیانوسیه

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم هاکی روی یخ جوانان کشورمان امروز سه شنبه در آخرین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا و اقیانوسیه برابر تیم هند به میدان رفت و با نتیجه ۱۴ بر ۲ به سومین پیروزی ارزشمند خود دست یافت.   جوانان هاکی باز کشورمان که دوم اردیبهشت ماه برای شرکت در این مسابقات به ازبکستان سفر کرده بود در پنج بازی خود، سه پیروزی و دو شکست ثبت کردند.   هاکی بازان جوان ایران که در گروه A با تیم‌های ازبکستان، تایلند، مالزی و کویت همگروه بودند پس از باخت مقابل ازبکستان و تایلند توانستند تیم‌های کویت و مالزی را مقتدرانه و با اختلاف مغلوب کنند و به عنوان تیم سوم گروه خود برای دیدار رده بندی به مصاف هند تیم سوم گروه B بروند.   تیم جوانان کشورمان با پیروزی برابر هند به مقام پنجم این رقابت‌ها دست یافت و در مقایسه با گذشته یک پله صعود کرد.   جوانان هاکی روی یخ ایران در این رقابت‌ها دومین حضور خود در بازی‌های آسیایی را تجربه می‌کردند.   ایران در دوره گذشته این مسابقات در بین شش تیم ششم شد و امسال موفق شد در بین ده تیم شرکت کننده از کشور‌های ازبکستان، تایلند، مالزی، کویت.   امارات، مغولستان هند، اندونزی و ماکائو مقام پنجمی را از آن خود کند.

دیگر خبرها

  • صعود یک پله‌ای ایران در هاکی روی یخ جوانان آسیا و اقیانوسیه
  • پورموسوی: به زودی طوفان به پا می‌کنم؛ می‌گویم چه کسانی خیریه صوری دارند
  • گفت‌وگوی ویژه با مردی که افغانستان را راهی جام جهانی کرد
  • فرشباف: تراکتور باید بسته بازی کند و به خط حمله استقلال فضا ندهد/تماشاگران بدانند هنوز فرصت کسب سهمیه آسیا وجود دارد
  • صعود فوتسال افغانستان در رنکینگ جهانی
  • دو برادر در بازی‌های سرنوشت‌ساز استقلال و پرسپولیس
  • مرتضایی: تجربه بازی های تدارکاتی به تیم ملی افغانستان کمک کرد
  • واکنش AFC به صعود افغانستان به جام جهانی فوتسال
  • صعود تاریخی افغانستان به جام جهانی فوتسال با مربی ایرانی
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس