Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا-حسن عباس، سفير جديد لبنان در جمهوري اسلامي ايران، در آغاز مأموريت خود در کشورمان، بعدازظهر امروز رونوشت استوارنامه خود را تقديم وزير امور خارجه کرد.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از مرکز ديپلماسي عمومي و رسانه اي وزارت امور خارجه، امروز همچنين سفراي زيمباوه و ويتنام در پايان ماموريت خود در جمهوري اسلامي ايران، با محمدجواد ظريف ديدار و خداحافظي کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۲۴۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت امیرعبداللهیان به همتای مجارستانی خود

به گزارش خبرگزاری مهر، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه با ارسال پیامی خطاب به همتای مجارستانی، درگذشت معاون سفارت این کشور در تهران را تسلیت گفت.

متن پیام وزیر امور خارجه به شرح زیر است:

جناب آقای پیتر سیارتو وزیر محترم امورخارجه و تجارت مجارستان

دریافت خبر درگذشت آقای کارولی شاردی معاون سفارت مجارستان در جمهوری اسلامی ایران موجب تاسف و تاثر اینجانب گردید. ایشان در طول مدت ماموریت خود در تهران، نقش ارزنده ای در پیشبرد مناسبات دوستانه دو کشور داشتند. ضمن ابراز مراتب تسلیت و همدردی خود و همکارانم در وزارت امور خارجه به جنابعالی و اعضای سفارت جمهوری مجارستان در تهران و بویژه خانواده محترم ایشان، برای روح آن مرحوم رحمت الهی و آرامش ابدی آرزو می نمایم.

حسین امیرعبداللهیان

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

کد خبر 6101390 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • تسلیت امیرعبداللهیان به همتای مجارستانی خود
  • تقدیم رونوشت استوارنامه سفرای قزاقستان، فنلاند و صربستان
  • گزارش سفیر ایران در بلاروس به امیر عبداللهیان
  • تقدیم استوارنامه‌های سفرای قزاقستان، صربستان و فنلاند
  • بسیاری ازکشورهای جهان خواستار ارتباط با جمهوری اسلامی ایران هستند
  • دیدار وزیر خارجه و گروه دوستی پارلمانی ترکیه
  • سفیر کشورمان در روسیه با امیرعبداللهیان دیدار کرد
  • دیدار سفیر ایران در روسیه با امیرعبداللهیان
  • تحولات غزه و روابط دوجانبه محور رایزنی وزیران خارجه ایران و عمان
  • گزارش امیرعبداللهیان از دیدار امروز رئیس اقلیم کردستان عراق