Web Analytics Made Easy - Statcounter

صومعه سرا-نماینده صومعه سرا درمجلس شورای اسلامی با تأکید برحمایت جدی مجلس از طرح های مربوط به خانواده های شهدا و ایثارگران از تصویب لایحه افزایش ۲۵ درصدی حقوق خانواده های شهدادر مجلس خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید کاظم دلخوش در همایش «مادران آسمانی» که با حضور پدران و مادران شهدای شهرستان صومعه سرا در تالار فرشتگان این شهر برگزار شد ضمن تبریک روز زن و هفته گرامیداشت مقام مادر، اظهار کرد: امنیت، اقتدار و عزت موجود در جامعه مرهون ایثار و از خودگذشتگی شهدا و خانواده های آنها به ویژه مادران این عزیزان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با اشاره به حمایت جدی مجلس شورای اسلامی از طرح هایی که در زمینه بهبود معیشت خانواده های شهدا و ایثارگران در صحن مطرح می شود، افزود: در قانون نویسی با وجود همه کمبودها در کشور مجلس در زمینه موضوعاتی که به نفع خانواده شهدا و ایثارگران است حمایت جدی انجام می دهد.

نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی به ارائه لایحه طرح جامعه امور ایثارگران و همچنین طرح افزایش حقوق خانواده شهدا اشاره کرد و گفت: افزایش ۲۵ درصد حقوق والدین و خانواده های شهدا توسط مجلس شورای اسلامی تصویب شد.

 ساماندهی ۸۵ درصدی مزارشهدای شهرستان صومعه سرا

وی همچنین با تأکید براینکه سرکشی از خانواده های شهدا وظیفه مسئولان است، تصریح کرد: در زمینه ساماندهی مزار شهدای شهرستان تاکنون بیش از ۸۵ درصد مزار شهدای شهرستان صومعه سرا ساماندهی و بازسازی شده است.

دلخوش همچنین در ادامه به موضوع اشتغال فرزندان و خانواده های شهدا و ایثارگران نیز اشاره و خاطرنشان کرد: باید مواردی که در این زمینه مد نظر است در قالب طرح به مجلس ارائه شود.

وی با بیان اینکه دولت ایجاد بیش از یک میلیون فرصت شغلی در سال آتی را بیان کرده است، یادآورشد: هرچند که معتقدم دولت نمی تواند این مقدار فرصت شغلی را ایجاد کند  ولی باید در این زمینه نیز طرح های در مجلس مطرح شود که سهمیه استفاده از فرزندان ، خانواده های شهدا و ایثارگران مدنظر قرار گیرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۲۵۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص‌های بودجه‌ پیش از تصویب جداول به صورت علی‌الحساب است

به گزارش خبرنگار مهر، علی بابایی کارنامی در جلسه امروز (دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه) در تذکری شفاهی، گفت: هنوز لایحه بودجه ۱۴۰۳ ابلاغ نشده است، اما جداول تخصیص اعلام شده و این تخصیص نیز با قیودی همراه است.

وی بیان کرد: در این شرایط چطور می‌توان توقع توسعه متوازن را در مجموعه‌های مختلف کشور داشت؟ از ریاست مجلس می‌خواهم که به سازمان برنامه و دولت تذکر دهد که به قانون عمل کند.

‌محمدباقر قالیباف در پاسخ به تذکر این نماینده، گفت: حتماً با سازمان برنامه و بودجه صحبت می‌کنیم تا برای سال جاری جداولی که در مرحله دوم بررسی لایحه بودجه طی هفته آینده در صحن مجلس تصویب خواهد شد، مبنای قرار گیرد. اگر تخصیصی هم داده شده، علی‌الحساب است.

کد خبر 6085398 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • ایالت تِنسی لایحه حمل سلاح برای آموزگاران را تصویب کرد!
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • لایحه ممنوعیت تیک‌تاک در مجلس سنا تصویب شد
  • سنای آمریکا لایحه ممنوعیت تیک‌تاک را تصویب کرد
  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رئیس‌جمهور در حوزه بنیاد شهید ایلام
  • ساماندهی وضعیت خانواده های شهدای اتباع خراسان رضوی
  • پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه
  • محرومیت کارگران از تعطیلات آخر هفته!
  • مبارزه تیک‌تاک با لایحه ممنوعیت در آمریکا
  • تخصیص‌های بودجه‌ پیش از تصویب جداول به صورت علی‌الحساب است