Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@10:51:41 GMT

نمایشگاه نقاشی خط ریحانه النبی در مشهد برپا شد

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۲۵۷۹۲

نمایشگاه نقاشی خط ریحانه النبی در مشهد برپا شد

مشهد- ایرنا- نمایشگاهی با عنوان ریحانه النبی شامل 50 اثر نقاشی خط از آثارهنرجویان این رشته هنری عصر شنبه در نگارخانه رضوان مشهد گشایش یافت.

مسئول نگارخانه رضوان در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: هنرجویان در پایان دوره آموزشی خود در مرکز تخصصی آموزش هنرهای اسلامی ایرانی رضوان به همراه استادشان 'محسن توسلی' این آثار را با موضوع حضرت زهرا(س) در معرض دید عموم قرار داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد ظریف صدر افزود: در این نمایشگاه آثاری از از ندا امدادی فر، شراره شیرنگی، الهه سیستانیان ، افسون هوشیار، مستوره محمدیان، سمانه حسین پور، محمود کاویان و استاد محسن توسلی روی دیوار رفته است .
ویگفت: این نمایشگاه به مدت یک هفته همه روزه از ساعت 9 تا 13 و 16 تا 19 پذیرای علاقه مندان در مشهد است.
3221/1858

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۲۵۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره تربیت‌معلم سبک زندگی قرآنی در شیراز برپا شد

به گزارش خبرنگار مهر، دوره تربیت‌معلم سبک زندگی قرآنی ظهر یکشنبه در سالن شهید حاج قاسم سلیمانی اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس برگزار شد.

در این دوره مباحثی از قبیل سبک زندگی اسلامی و قرآنی، ابعاد سبک زندگی قرآنی در تمام عرصه‌های زندگی فردی و اجتماعی، پاسخگویی قرآن برای تمام نیازهای بشر، مقایسه آن با سبک‌های زندگی غربی و غیر اسلامی، انواع تعاریف متداول در خصوص سبک زندگی و میزان رواج سبک‌های غربی و غیر ایرانی و غیر اسلامی در میان نسل امروز به خصوص نوجوانان و نوجوانان، تأثیر سبک زندگی بر روی عادات و پوشش افراد بررسی شد.

در پایان این همایش سخنران برنامه به سوالات حاضرین پاسخ داده و راهکارها و پاسخ‌هایی برای تبلیغ و تبیین سبک زندگی قرآنی ارائه داد.

کد خبر 6096418

دیگر خبرها

  • برنامه رئال برای جشن قهرمانی اعلام شد
  • ذره‌بین در دست هنرمندان: خلق نقاشی‌های شگفت‌انگیز با ذره‌بین (فیلم)
  • برترین نقاشی دیواری سال 2023 ؛ بانوی نوازنده و خلاقیتی که نمایش می دهد(+عکس)
  • تجدید چاپ مجموعه کتاب «کودکی نامداران»
  • نمایشگاه گرافیک رایانه ای در ایوانکی
  • دوره تربیت‌معلم سبک زندگی قرآنی در شیراز برپا شد
  • عزای امام صادق در انار برپا شد
  • برپایی مراسم دسته‌روی عزاداری امام جعفر صادق(ع) در بجنورد
  • برپایی نمایشگاه طراحی و نقاشی درخوی
  • فراخوان اولین سالانه تبادل عکس ایران منتشر شد