Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-04@13:53:29 GMT

نمایش هملت و دن کیشوت به حسین محب اهری تقدیم شد

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۲۵۹۰۹

نمایش هملت و دن کیشوت به حسین محب اهری تقدیم شد

گروه اجرایی نمایش «هملت و دن کیشوت» به کارگردانی تاجبخش فنائیان اجرای روز جمعه ۱۸ اسفند ماه این اثر نمایشی را به حسین محب اهری تقدیم کرد.

ایران آنلاین / به گزارش ایران تئاتر،گروه اجرایی نمایش «هملت و دن کیشوت» به کارگردانی تاجبخش فنائیان که این روزها در تالار اصلی تئاتر شهر روی صحنه است اجرای روز جمعه ۱۸ اسفند ماه این اثر نمایشی را به حسین محب اهری تقدیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کاظم بلوچی یکی از بازیگران نمایشی پس از پایان این اجرا گفت: امشب در میان شما تماشاگران عزیز هنرمندی حضور دارد که قرار بود به عنوان یکی از بازیگران اصلی در کنار گروه به ایفای نقش بپردازد اما متاسفانه ما نتوانستیم در خدمت او باشیم اما حتم دارم اگر او در این نمایش حضور داشت قطعا شما لذت بیشتری از این نمایش می بردید. به هر حال بسیار خرسندیم که اجرای امشب را با افتخار به حسین محب اهری بازیگر پرافتخار تئاتر، تلویزیون و سینمای ایران تقدیم می کنیم.
امیر کربلایی زاده دیگر بازیگر این اثر نمایشی نیز بیان کرد: حسین محب اهری طی سال های اخیر با بیماری سختی مبارزه کرده است. او به ما ثابت کرده که با وجود بیماری همچنین می توان تلاشگرانه و با انرژی فراوان حضور مستمری داشته و روی صحنه هنرنمایی کند.
منیژه محامدی، بهروز افخمی، محمد ابراهیمیان، مرجان شیر محمدی از جمله هنرمندانی بودند که در اجرای روز ۱۸ اسفند ماه نمایش «هملت و دن کیشوت» حضور پیدا کرده بودند.
نمایش «هملت و دن کیشوت» نوشته زورایر خالاپیان، کارگردانی تاجبخش فناییان و بازی کاظم بلوچی، سیامک صفری، امیر کربلایی زاده، کوروش سلیمانی، شیوا خسرو مهر، به ناز نادری، وحید نفر، بهرام بهبهانی، امیر حسین سرداریان
مجید اکبری، وحید رضاخانلو، حجت حسینی، گلناز مظهری، سمن حاجی محمد، امیرحسین دیانتی، بیتا نجاتی، آیدا کائینی، مهسا لطیفی، بشرا خادملو، غزال راه آورد، فرشاد فعال، احمد بهاروند، بهراد خاکساری، رهام گلرخیان، امیرسجاد سلمانی، مهبد دانی آذر هر روز ساعت ۱۹:۳۰ در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر به صحنه می رود.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۲۵۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین همکاری افشاریان و خاکزاد

سجاد میر و ناهید عساکره به‌عنوان بازیگران اصلی نمایش «بیرون‌پشتِ‌در» به کارگردانی پرهام خاکزاد و تهیه‌کنندگی سجاد افشاریان معرفی شدند.

به گزارش ایسنا، نمایش «بیرون‌پشتِ‌در» به نویسندگی محمد ‌رحمانیان‌ثابت و کارگردانی پرهام خاکزاد با تهیه‌کنندگی سجاد افشاریان، از ۲۴ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ ساعت ۱۸ در سالن قشقایی تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.

سجاد میر، بازیگر نمایش «آنتیگونه» و ناهید عساکره، بازیگر نمایش «صد در صد مرده» که هر دو اجرا از نمایش‌های موفق سال ۱۴۰۲ بودند، در این پروژه به‌عنوان دو بازیگر نقش اصلی به ایفای نقش می‌پردازند.

همچنین سعید ‌گیلاسی، فربد ‌صدیقی، علیرضا ‌دماوندی و مهدی ‌حبیبی بازیگران مکمل این اثر نمایشی هستند.
 
سجاد افشاریان تهیه‌کننده این نمایش نزدیک به یک دهه با ایجاد کمپانی تئاتر جوانان، نسل جوان تئاتر ایران را حمایت می‌کند.

 این پروژه پنجمین همکاری‌ پرهام خاکزاد با افشاریان در حوزه تئاتر است.

علی ‌مشکین ‌مقدم، عرفان ‌بیگی (گروه کارگردانی)، فرشاد ‌نصیری (طراح نور)، آروین ‌فلاح (آهنگساز)، کارگاه هیولاسازی (صحنه و لباس)، نسترن حسنی (دستیار صحنه و لباس)، رضا حسینی (مربی حرکات شعبده)، سهیل ‌فلاح، علیرضا ‌قاسمی (تیزر و موشن‌گرافی)، سهیل ‌فلاح (طراح گرافیک و پوستر)، سجاد ‌تیموری (لوگوتایپ)، امیر ‌قالیچی-تئاتربازها (روابط عمومی)، امیرحسین ‌میرزائی (مدیر تبلیغات)، علیرضا ‌قاسمی (تصویربردار)، امیرحسین ‌میرزائی (عکاس) و علی ‌کیهانی (مشاور رسانه‌ای) عواملی هستند که خاکزاد را در «بیرون‌پشتِ‌در» همراهی می‌کنند.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این اثر نمایشی هم‌اکنون می‌توانند از سایت تیوال و گیشه تئاتر اقدام کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جدیدترین همکاری افشاریان و خاکزاد
  • آیا سلبریتی‌ها جای کسی را در تئاتر تنگ کرده‌اند؟
  • نمایش فیلم تئاتر «عروسی خون» در سینماتک خانه هنرمندان ایران
  • «شهر آفتاب مهتاب» اتفاقی آوانگارد در تئاتر دهه ۴۰
  • اجرای عمومی تئاتر‌های جشنواره رضوی گامی موثر است/ ماجرای عشقی عجیب
  • اجرای عمومی تئاترهای جشنواره رضوی گامی موثر است/ ماجرای عشقی عجیب
  • تئاترحوزه هنری استان به جشنواره سراسری بچه های مسجد راه یافت
  • بازگویی مشکلات و دغدغه‌های روز جامعه اولویتم در اجرای نمایش است
  • پایان جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • حضور ۱۴ گروه در جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم