Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز،

«ریک ساکون»، کاندید جمهوری خواه ایالت پنسیلوانیا در هجدهمین دوره از انتخابات کنگره آمریکا، معتقد است مذاکره با مقامات حزب کمونیست با دیگر احزاب کاملا متفاوت است.

 

در پایگاه اینترنتی تبلیغاتی این کاندید جمهوری خواه آمده است: ساکون به مدت یکسال در کره شمالی زندگی کرده است و تنها مقام آمریکایی است که بیشترین تجربه مذاکره با مقامات حزب کمونیست را داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساکون همچنین در ویدئوی تبلیغاتی خود از تصاویر آزمایش های موشکی و سربازان کره شمالی استفاده کرده است تا از این طریق برتری خود را برای مذاکره با مقامات کره شمالی نشان دهد.

او در این پایگاه اعلام کرده است روند مذاکره با مقامات حزب کمونیست و دیگر اعضای این حزب در کره شمالی کاملا متفاوت است. به عقیده او آشنایی با عادات و روحیات، بخشی از روند یک مذاکره با مقامات کره شمالی است؛ رویه ای که صرفا با زندگی در میان آنها می توان آموخت.

نامزد ایالت پنسیلوانیا اوایل ماه جاری میلادی در مصاحبه ای گفت: من دقیقا متوجه استراتژی دولت کنونی (درباره کره شمالی) نشده ام و نمی خواهم در این باره اظهار نظر کنم. ولی می توانم برای مذاکره با مقامات کره شمالی توصیه های ارائه دهم.

این در حالی است که همکاران سابق وی بر این باورند که ساکون فقط یک مقام آمریکایی در کره شمالی بوده است نه یک دیپلمات. او توانایی چندانی در اصول دیپلماسی و مذاکره ندارد.

«جوئل ویت»، از مقامات سابق وزارت امورخارجه آمریکا، در خصوص فعالیت ساکون در کره شمالی گفت: او درباره مسائل حساس با مقامات کره شمالی مذاکره نکرده است. بی‌پرده بگویم؛ او تاکنون مقامات ارشد کره شمالی را ندیده و با آنها مذاکره نکرده است.

با این حال، به نظر می رسد ساکون با پیش کشیدن اقامت یکساله اش در کره شمالی، سعی دارد خود را سیاستمداری لایق برای ورود به کنگره و مذاکره با کره شمالی نشان دهد.

پیش از این، بیل ریچاردسون، سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل، به رئیس جمهور آمریکا درباره برگزاری نشست با رهبر کره شمالی هشدار داد و آن را اقدامی جسورانه توصیف کرد که نیازمند یک تیم مذاکره‌کننده باتجربه و یک استراتژی از پیش تعیین شده است.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، و کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی، در آغاز ماه مه با هم دیدار می‌کنند. کاخ سفید نیز در بیانیه‌ای ضمن تایید خبر توافق ترامپ برای دیدار با رهبر کره شمالی، اعلام کرد این دیدار در «مکان و زمانی که بعدا مشخص خواهد شد» انجام می‌گیرد.

 

 

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۲۶۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی وزارت خارجه: مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر درخصوص حقوق بشر، حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند

 ناصر کنعانی در پیامی در شبکه ایکس نوشت: انتشار تصاویر تأسف‌بار از برخورد خشن پلیس آمریکا با اساتید دانشگاهی حامی فلسطین و معترض به سیاست حمایتی آمریکا از رژیم جنایتکار صهیونیستی، فاصله میان شعار و عمل در رفتار دولت آمریکا را در معرض قضاوت جهانی قرار داده است. مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهار نظر در خصوص حقوق بشر، حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود؛ غزه محور اصلی گفت‌وگو با مقامات سعودی
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • بورس و مرکز مبادله؛ ۲ نهاد با شرح وظایف کاملا متفاوت
  • تور منطقه‌ای «جان بس» برای رایزنی درباره افغانستان
  • مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر درخصوص حقوق بشر، حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند
  • کنعانی: مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر درباره حقوق بشر را ندارند
  • سخنگوی وزارت خارجه: مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر درخصوص حقوق بشر، حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند
  • کنعانی: مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق بشر را ندارند
  • مقامات آمریکا شایستگی اظهارنظر در خصوص حقوق‌ بشر را ندارند+ فیلم
  • مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق‌ بشر را ندارند