Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فرمانداری شهرستان خمین با اشاره به انتقال آب به روستاهایی که با مشکل کمبود آب روبرو هستند، گفت: انتقال آب به ۴۲ روستای خمین در سه فاز انجام می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری خمین نیوز؛ احمد طهرانی، سرپرست فرمانداری شهرستان خمین در نشست امروز با خبرنگاران، با اشاره نقش رسانه‌ها به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان گفت: رسانه‌ها پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند و می‌توانند مشکلات را به مسئولین منتقل کنند تا در راستای رفع آنها اقدامات لازم انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: رسانه‌ها تاکنون نقش بسزایی در انتشار اخبار و عملکرد دولت و مسئولان به عنوان فعالیت‌های نظام داشته‌اند.

طهرانی ادامه داد: مردم تاکنون پایبندی خود را به جمهوری اسلامی ایران در صحنه‌های مختلف از جمله انتخابات، اعتراض به اقدام اغتشاشگران، راهپیمایی ۲۲ بهمن و دیگر موارد نشان داده‌اند و این وظیفه مسئولان است تا در راستای رفع مشکلات آنها تلاش کنند.

 

 

وی همچنین با اشاره به اقدامات انجام شده در شهرستان در راستای توسعه بخش صنعت گفت: تاکنون تلاش شده تا زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری افراد در بخش صنعت فراهم شود.

طهرانی بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده، اداره صنعت، معدن و تجارت نیز، قول مساعد داده است تا ۴۰ لیتر بر ثاینه آب مورد نیاز صنایع را، به شهرک‌های صنعتی خمین منتقل کند.

عملیات خط انتقال آب به ۴۲ روستای خمین در سه فاز اجرایی می‌شود

وی با اشاره به انتقال آب به روستاهایی که با مشکل کمبود آب روبرو هستند، گفت: انتقال آب به ۴۲ روستای خمین در سه فاز انجام می‌شود که فاز اول و دوم  شامل ۲۱ روستا، در حال انجام است که تا قبل از شروع فصل گرما تکمیل می‌شود.

۷۰۰ فرصت شغلی در خمین ایجاد می‌شود

سرپرست فرمانداری خمین با اشاره به بهره‌برداری از شرکت سایپا و پتروشیمی خمین در سال آینده گفت: این دو شرکت در سال آینده به بهره‌برداری می‌رسند که با راه‌اندازی آنها، ۷۰۰ نفر اشتغالزایی خواهیم داشت.

طهرانی همچنین به آماده‌سازی شهرستان خمین برای پذیرایی از مسافران نوروزی گفت: ستاد اجرایی سفرهای نوروزی با ۸ کمیته تشکیل شده است که این کمیته‌ها تاکنون اقدامات لازم را برای پذیرایی از مسافران، برنامه‌ریزی و انجام داده‌اند.

دو نوروزگاه در خمین آماده میزبانی از مسافران

وی گفت: امسال دو نوروزگاه، در شهرهای خمین و قورچی باشی برپا می‌شود که در آن ضمن ارائه خدمات به مسافران، بازارچه صنایع دستی، سوغات و محصولات مشاغل خانگی را خواهیم داشت.

طهرانی ادامه داد: برای تنظیم بازار شب عید نیز نمایشگاه بهاره برپا شد و همچنین حدود ۳۵ تُن برنج نیز در حال توزیع بین شهروندان است.

وی افزود: میوه شب عید شامل ۱۱۰ تُن سیب و پرتقال در سردخانه شهرستان نیز انبار شده است که با مشخص شدن قیمت و زمان توزیع، در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

خمین آماده پذیرایی از مسافران نوروزی 

طهرانی همچنین به فضاسازی شهر اشاره و تصریح کرد: برای آماده‌سازی شهرستان با شهرداری برنامه‌های لازم هماهنگ شده است که اکنون در حال اجرا است و همچنین مقرر شد که عملیات عمرانی در سطح شهر از ۲۵ اسفندماه تا پایان تعطیلات، متوقف شود تا مزاحمتی برای مسافران ایجاد نشود.

وی افزود: پایگاه‌های استقبال از مسافران در دو ورودی شهر مستقر می‌شوند تا مسافران بتوانند به راحتی از محل اسکان در شهر مطلع شوند و همچنین مکان‌های گردشگری به آنها معرفی شود.

طهرانی افزود: نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی توسط شهرداری، برای استفاده مسافران نیز، آماده است. همچنین اکیپ‌های اورژانس و هلال‌احمر به منظور مشکلات احتمالی، آماده خدمت‌رسانی هستند.

وی گفت: میراث فرهنگی نیز آماده پذیرایی از مسافران و معرفی جاذبه‌های ‌گردشگری از جمله بیت قدیمی امام خمینی(ره)، سنگ‌نگاره‌های تیمره، قلعه سالار محتشم و دیگر مکان‌های گردشگری خمین به آنها است.

طهرانی افزود: راهداری و پلیس راهور نیر با ایجاد امنیت در راه‌های بین جاده‌ای، در تلاش هستند تا کمترین حوادث رانندگی را در طول سفرهای نوروزی داشته باشیم.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۲۶۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع ترکیدگی خط انتقال آب شرب مجتمع روستایی نازک شهرستان پلدشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مدیر امور آب و فاضلاب پلدشت از رفع ترکیدگی خط انتقال آب شرب مجتمع روستایی نازک این شهرستان خبر داد.   حسین علی نژاد اظهار داشت: خط انتقال آب شرب روستای نازک پلدشت که آب شرب شهر نازک و ۸ روستای تحت پوشش را تامی می‌کند دچار ترکیدگی شده بود که با تلاش پرسنل اتفاقات رفع و مجدداً آب شرب مشترکین این روستا برقرار شد.

دیگر خبرها

  • اطلاعیه جدید وزارت حمل و نقل عراق درباره انتقال مسافران از اروند رود
  • ایجاد یک میلیون و ۲۰۰ هزار فرصت شغلی در سال گذشته/ تلاش برای احیای واحدی‌های راکد
  • سهمیه ارز مسافران حج چقدر شد؟
  • بیش از ۱۰۰ همت سرمایه گذاری در گیلان اجرایی می شود
  • صفحه نخست روزنامه‌های امروز استان کرمان ـ سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه
  • سهمیه ارز مسافران حج اعلام شد
  • توسعه خط انتقال آب روستای آبخورده شهرستان پیرانشهر
  • معرفی فرصت‌های شغلی برای کارجویان در نمایشگاه کار دانشگاه امیرکبیر
  • ضرورت ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی
  • رفع ترکیدگی خط انتقال آب شرب مجتمع روستایی نازک شهرستان پلدشت