Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- «محمود افشار دوست» دبیرکل فدراسیون والیبال امروز (شنبه) درباره نخستین دیدار فینال لیگ برتر والیبال گفت: خاتم اردکان در این دیدار به معنای واقعی تیم بود و بازی قابل قبولی را مقابل تیم قدرتمند بانک سرمایه به نمایش گذاشت.

افشاردوست با بیان اینکه فدراسیون والیبال برای برگزاری بدون اشکال فینال سی و یکمین دوره رقابت های لیگ برتر تمام تلاش خود را به کار گرفت، در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: خوشبختانه تلاش همکاران درفدراسیون والیبال نتیجه داد و این دیدار به نحو مطلوب وبدون کمترین حاشیه ای برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: دو تیم به لحاظ فنی، تکنیکی و تاکتیکی شرایط مطلوبی داشتند و کارشناسان و هواداران بازی خوبی از دو تیم را شاهد بودند و از تماشای آن لذت بردند.
دبیر کل فدراسیون والیبال با اشاره به نخستین حضور تیم خاتم اردکان در فینال این رقابت ها ابراز امیدواری کرد: سایر تیم های لیگ برتر با الگوبرداری از این تیم بتوانند در فینال این رقابت ها حضور پیدا و برای کسب عنوان قهرمانی مبارزه کنند.
دو تیم شهرداری تبریز و پیکان که در رقابت های نیمه نهایی لیگ برتر مغلوب تیم های خاتم اردکان و بانک سرمایه شده و براساس برنامه قرار بود دیدار رده بندی را برگزار کنند، با ارسال نامه ای به سازمان لیگ، به کسب عنوان سومی مشترکی بسنده کردند.
افشار دوست درباره ارسال این نامه و تصمیم دو تیم شهرداری تبریز و پیکان نیز عنوان کرد: تصمیمی بود که دو تیم گرفته و برآن پا فشاری کردند، البته فدراسیون برای برگزاری دیدار رده بندی نیزآماده بود و هیچ مشکلی نداشت.
وی در پاسخ به این سئوال که با این تصمیم تکلیف پرداخت پاداش رده بندی تیم های در لیگ برتر چه خواهد شد، افزود: پاداش ها درپایان لیگ تنها جنبه انگیزشی داشته، اما به طور حتم بر اساس رده و امتیاز تیم ها در جدول رده بندی به تیم های حاضر در لیگ برتر اهدا خواهد شد. در مورد عنوان سوم مشترک نیز سعی خواهیم کرد عدالت برقرار و مشکلی پیش نیاید.
وی درباره درآمد حق پخش تلویزیونی و همچنینن درآمد حاصل از تبلیغات سالن و اختصاص سهم آن به تیم های حاضر در لیگ برتر نیز عنوان کرد: بر اساس توافق سازمان لیگ و تیم های حاضر در لیگ برتر این مهم به تناسب به تمامی تیم های حاضر در لیگ برتر اختصاص خواهد یافت، هرچند هنوز درباره کل درآمد سازمان لیگ از این محل اطلاع کافی در اختیار ندارم.
**استقبال دبیر کل از طرح رییس
«احمد ضیایی» رییس جدید فدراسیون والیبال در سفر به تبریز از توزیع بازیکنان تیم ملی در تیم های لیگ برتر خبر داد و عنوان کرد: از این پس هر تیم نمی تواند بیش از سه بازیکن ملی پوش در اختیار داشته باشد.
اظهارنظر رییس فدراسیون والیبال در این خصوص واکنشی های منفی جامعه والیبال، به خصوص تیم های متمول این لیگ را درپی داشت.
افشار دوست دراین باره گفت: این موضوع در حد یک پیشنهاد است و هراتفاقی دراین خصوص باید به تصویب هیات رییسه برسد و به طور حتم پس از دریافت رسمی، این پیشنهاد از سوی سازمان لیگ بررسی و به منظور تصمیم گیری در هیات رییسه مطرح خواهد شد.
وی افزود: البته معتقدم این پیشنهاد، به خودی خود پیشنهاد بدی نیست و چنانچه بدرستی آن را ارزیابی و نقاط قوت و ضعف آن را مشخص کنیم خواهیم دید که به سود والیبال ایران است.
به گفته وی با این توزیع، تیم های متمول می توانند بازیکنان خارجی به نام جذب و کیفیت لیگ را ارتقا دهند، از سوی دیگر سایر تیم ها نیز با یک پتانسیل مناسب در این رقابت ها شرکت کنند و بازیکنان جوان تیم ها می توانند در کنار بازیکنان ملی پوش تجربه کسب و به لحاظ کیفی نیز رشد کنند.
دبیر کل فدراسیون والیبال با گلایه از کسانی که از این طرح بدون کار کارشناسی انتقاد کردند، اظهار داشت: این انصاف نیست تا یک طرح به سود عده ای نیست با آن مخالفت کنند، دوستان نباید به این زودی علیه این طرح موضع می گرفتند.
وی تاکید کرد: این پیشنهاد به طور قطع پیشنهاد بجایی است، معتقدم از یک سو کیفیت فنی لیگ را افزایش خواهد داد و از سوی دیگر رقابت در لیگ برتر را تماشایی تر خواهد کرد.
افشار دوست که درتازه ترین مجمع با تصویب اکثریت آرا همچنان دبیر کل این فدراسیون ماند، درباره برنامه هایش عنوان کرد: برنامه های ما در فدراسیون والیبال دو بخش دارد یک بخش خارجی و یک بخش آن داخلی است.
برای بخش خارجی با برنامه های فدراسیون جهانی و کنفدراسیون والیبال آسیا هماهنگ خواهیم بود و در بخش داخلی نیز کانون ها، آموزش مربیگری، توجه به استعدادیابی و جوانان برای حضور قدرتمند در المپیک 2020 توکیو در دستور کار ما قرار دارد و آن ها را پی خواهیم گرفت.
ورزشی.**9144**1368

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۲۶۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک سرمایه افزایش سرمایه میدهد

بانک سرمایه با مجوز بانک مرکزی ج.ا.ا و از محل آورده نقدی سهامداران، سرمایه خود را از مبلغ 4.000 میلیارد ریال به 104.000 میلیارد ریال افزایش می دهد. ناطقان: به گزاش روابط عمومی بانک سرمایه، این بانک با اخذ مجوز بانک مرکزی ج.ا.ا سرمایه خود را از مبلغ 4.000میلیارد ریال به 104.000 میلیارد ریال معادل 2500درصد از محل آورده نقدی سهامداران افزایش می دهد.

شایان ذکر است این مرحله از افزایش سرمایه بانک سرمایه به ارزش 100 هزار میلیارد ریال و با هدف ورود نقدینگی و منابع مالی جدید، اصلاح ساختار مالی و افزایش کفایت سرمایه صورت می پذیرد و جایگاه این بانک را از نظر استانداردهای مالی به شدت تقویت می نماید.

دیگر خبرها

  • عجیب اما واقعی؛ وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • ملاقات با یک دوست و هموطن؛ ترکیب احتمالی آرسنال مقابل بورنموث
  • ۱۰ از ۱۸: این بخش از والیبال آسیا در تصرف ایران
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری والیبال ایران و عمان
  • ۱۸ کرسی آسیای مرکزی به والیبال ایران رسید
  • ۱۸ کرسی آسیای مرکزی به نام والیبال ایران
  • رئیس فدراسیون والیبال ایران در سفرش به عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون‌های والیبال ایران و عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون والیبال ایران و عمان
  • بانک سرمایه افزایش سرمایه میدهد