Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-05-05@04:13:48 GMT

ادعای قتل پسری که جسدش پیدا نشد

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۲۶۶۹۲

ادعای قتل پسری که جسدش پیدا نشد

به گزارش امتداد، بعدازظهر هفدهم اسفند سال جاری مأموران کلانتری ۱۰۹ بهارستان در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند پسر هفده ساله‌ای با حضور در این کلانتری مدعی شده است یکی از دوستانش یکی دیگر از دوستانش را با ضربات چاقو حدود 10 روز پیش در منطقه چهاردیواری به قتل رسانده است.

با اعلام مراتب این خبر به محسن مدیرروستا؛ بازپرس امور جنایی تهران، دستور بازداشت این پسر و تحقیقات بیشتر درباره این پرونده صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی‌های اولیه نشان داد که در تاریخ ذکر شده در محدوده چهاردیواری و حوالی آن جسدی کشف نشده و قتلی نیز گزارش نشده است همچنین با بررسی‌های بیشتر مشخص شد که اعلام فقدان فردی که بنابر اظهارات پسر هفده ساله به قتل رسیده نیز در مراجع انتظامی و قضایی به ثبت نرسیده است.

بیشتر بخوانید:

قصاص؛ تاوان دعوا بر سر دختر جوان جزییات دادگاه علنی راننده اتوبوس دیوانه

تحقیقات تکمیلی نشان داد پسر هفده ساله کارتن‌خواب بوده و سالها قبل منزلشان را ترک کرده است.

در ادامه تحقیقات، به دلیل اینکه پسر بازداشت شده زیر هفده سال سن داشت، پرونده با صدور قرار عدم صلاحیت برای بررسی بیشتر به دادسرای ویژه اطفال و نوجوانان فرستاده شد و تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۲۶۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسدی بعد از ۲۵ روز در نی‌ریز کشف شد

ایسنا/فارس فرمانده انتظامی نی‌ریز از کشف جسدی بعد از ۲۵ روز در این شهرستان خبر داد و گفت: قاتل و همدستش که اقدام به قتل برادرشان کرده بودند در این شهرستان دستگیر و روانه زندان شدند.

عظیم‌الله کرمی امروز، ۱۳ اردیبهشت با اعلام این مطلب بیان کرد: ماموران پلیس استهبان حین گشت‌زنی و اخبار واصله مطلع شدند که جسد فردی مذکر در اطراف باغات مدفون شده است که سریعا به محل مذکور اعزام و آن را مورد بررسی قرار دادند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه و شناسایی جسد و تحقیقات تخصصی مشخص شد که مقتول ۴۴ ساله در فروردین‌ماه سال جاری به دلیل اختلافات خانوادگی با برادر خود درگیر و به قتل رسیده است.

فرمانده انتظامی نی‌ریز ادامه داد: کارآگاهان تحقیقات خود را آغاز و موفق شدند قاتل ۳۹ ساله به همراه دیگر برادرش که در انتقال جسد با وی همکاری داشته را شناسایی و با اقدامات فنی آنان را دستگیر کنند.

کرمی با بیان اینکه متهمین علت و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی اعلام کردند، گفت: قاتل و همدستش برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

این مقام انتظامی به شهروندان توصیه کرد تا در اختلافات فی مابین به مراجع قانونی مراجعه نمایند و با سعه صدر و گذشت در حق همدیگر از اینگونه حوادث ناگوار که مضرات جبران‌ناپذیر برای خانواده‌ها به دنبال دارد، جلوگیری کنند.  

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۴ نفر در ارتباط با پرونده گم‌شدن دختر کلاله‌ای دستگیر شدند
  • جزئیات تازه از ماجرای گم شدن یسنا، دخترک ۴ ساله‌
  • پشت پرده ماجرای مفقود شدن یسنا دختر گمشده
  • پشت پرده ماجرای یسنا دختر گمشده
  • ادعای جدید دختر دیگو مارادونا درباره مرگ اسطوره
  • ادعای جدید: الکل یا ماده سمی علت مرگ مارادوناست!
  • جزئیات بیشتر از گم شدن یسنا کوچولو/ دختر ۴ ساله دزدیده شده بود؟
  • «یسنا» پیدا شد / ورود دادستان به موضوع
  • جسدی بعد از ۲۵ روز در نی‌ریز کشف شد
  • انتشار تصاویر و مستندات جدید از مرگ نیکا شاکرمی | رد قاطع ادعای تجاوز | ماجرای ادعای رها شدن جسد در اتوبان یادگار امام (ره) چیست؟!