Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-18@22:31:16 GMT

دانلود آهنگ جديد محمد عليزاده بنام زندگي

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۲۶۹۲۰

دانلود آهنگ جديد محمد عليزاده بنام زندگي

خبرگزاري آريا -
دانلود آهنگ جديد محمد عليزاده بنام زندگي با بالاترين کيفيت
Download New MusicMohammad Alizadeh – Zendegi
تنظيم: ميلاد ترابي , ترانه: مهرزاد اميرخاني , ملودي: عماد طغرايي
براي دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنيد …
.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۲۶۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیزاده و میرزازاده طلایی شدند

  ناصر علیزاده در وزن۸۷کیلوگرم و امین میرزازاده در وزن ۱۳۰کیلوگرم دو کشتی‌گیر ما بودند که روی سکوی نخست رفتند و به مدال طلا رسیدند. تنها کشتی‌‌گیر ایران که در روز نخست دستش از مدال کوتاه ماند، امیرعبدی در وزن ۷۷کیلوگرم بود که در نهایت به مقام پنجم رسید. در وزن ۵۵ کیلوگرم پویا دادمرز پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه۷بر۲ سجاد البیدهان از عراق را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۳ بر ۲ تائه مین کیم از کره‌جنوبی را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. دادمرز در دیدار فینال بانتیجه ۹برصفر مغلوب‌ یو چول ازکره‌شمالی شد وبه مدال نقره رسید.در وزن ۶۳کیلوگرم ایمان محمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر کرار البیدهان از عراق را شکست داد. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۱۰ بر ۴ مغلوب آیاتا سوزوکی از ژاپن شد و به دیدار رده‌بندی رفت. محمدی در این دیدار با نتیجه ۱۰برصفر هادونگ تان از چین را مغلوب کرد و به مدال برنز رسید.
 
عملکرد طلایی‌ها
در وزن ۸۷ کیلوگرم ناصر علیزاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۸ بر یک آتابک عزیزبیکوف از قرقیزستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه یک بر یک از سد ماساتو سومی از ژاپن گذشت و به دیدار فینال راه یافت. علیزاده در این دیدار به مصاف نورسلطان تورسینوف از قزاقستان رفت و در پایان با نتیجه ۵ بر صفر برابر این حریف به برتری دست یافت و صاحب مدال طلا شد.در وزن ۱۳۰ کیلوگرم امین میرزازاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر اسلام‌جان رحمت‌اف از ازبکستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی رفت. وی در این مرحله ارلان مناتبکوف از قرقیزستان را با نتیجه ۹ بر صفر از پیش رو برداشت و به دیدار فینال رسید. میرزازاده در دیدار نهایی مین سئوک کیم، دارنده مدال برنز جهان از کره جنوبی را با نتیجه ۵ بر صفر شکست داد و طلایی شد. پس از مسابقات پنج وزن نخست، در رده‌بندی تیمی ایران با ۹۵ امتیاز اول است و قزاقستان با ۷۶ امتیاز، ژاپن با ۶۸ امتیاز و قرقیزستان با ۶۴ امتیاز دوم تا چهارم هستند.

دیگر خبرها

  • کری جالب شمس‌آذر‌ی‌ها برای استقلال‌ با آهنگ گل یخ!
  • ابطال رأی‌های کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانونی نیست
  • تبلور شهادت‌گونه در زندگی سردار شهید حجازی
  • ویدیوی دور از انتظار علیرضا پناهیان به مناسبت تولدش با آهنگ حامد زمانی
  • غوغای آهنگ ایرانی در لیگ قهرمانان اروپا
  • اکران «مست عشق» به تعویق افتاد + بازیگران، خلاصه و آهنگ فیلم مست عشق
  • کتابی که با آن تنها گریه کردم
  • خاطره مهران رجبی از گلریز و واکنش به آهنگ خجسته باد | ویدئو
  • دانلود آهنگ های جدید 1403
  • علیزاده و میرزازاده طلایی شدند