Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیات رییسه فدراسیون کشتی و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مذاکرات سه ساعته خود با رسول خادم گفت: به عنوان نماینده هیات رییسه از او خواهش کردم که به کار خود بازگردد و با قدرت به فعالیتش ادامه دهد.

بهروز نعمتی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به جلسه امروز (شنبه) هیات رییسه فدراسیون کشتی در رابطه با بررسی استعفای رسول خادم اظهار کرد: امروز (شنبه) جلسه‌ی مفصل هیات رییسه که حدود ۳ ساعت بود در محل فدراسیون کشتی تشکیل شد و با توجه به موضوعات مهم همچون در پیش بودن جام جهانی آمریکا و همین طور استعفای خادم بحث‌های زیادی در این جلسه مطرح شد و مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیات رییسه فدراسیون کشتی افزود: در این جلسه اعضای هیات رییسه به من ماموریت دادند تا با رسول خادم پیرامون بحث‌های مطرح شده و موضوع استعفای او صحبت کنم که من نیز پس از جلسه بلافاصله با خادم در محلی بیرون از فدراسیون کشتی جلسه‌ای را به مدت حدود ۳ ساعت برگزار کردم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه خواست اعضای هیات رییسه فدراسیون کشتی بازگشت رسول خادم به ریاست این فدراسیون و ادامه کار اوست گفت: پیام ما به عنوان اعضای هیات رییسه بدون تعارف به خادم این بود که او باید بماند و با قدرت به کار خود ادامه دهد. بحثی که در این باره مطرح شده خارج از اختیارات ما و خادم است اما ان‌شاءالله پیگیری و رسیدگی خواهد شد. باز هم می‌گویم خواست هیات رییسه ماندن خادم در راس فدراسیون کشتی است و از او به عنوان نماینده هیات رییسه خواهش کردم که این خواسته ما را قبول کند.

نعمتی در پایان با اشاره به اینکه جلسه مفصلی میان فراکسیون ورزش با سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک درباره مباحث مطرح شده برگزار شده است گفت: مسئولان مربوطه باید در این باره تصمیم‌گیری کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۲۷۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، با درخواست کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی و موافقت فدراسیون کشتی محمدعلی گرایی در وزن ۸۲ کیلوگرم به اردوی این تیم دعوت شد.

دیگر خبرها

  • سرگیجه در کشتی؛ محمدعلی گرایی به تیم ملی دعوت شد
  • (عکس) روایت غم‌انگیز رسول خادم از گفتگو با دختر پابرهنه
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • شرط موفقیت تیم ملی فوتسال در جام‌جهانی/ جلسه با تاج برای ماندن
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • در جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر و محسن کاوه چه گذشت؟
  • جلسه دو ساعته حسن یزدانی با دبیر و کاوه برگزار شد
  • حمید رسایی: هیات رییسه مجلس باید امکانات ابتدایی مانند خانه و خودرو برای نمایندگان فراهم کند
  • برنامه‌های وزارت علوم برای ماندن نخبگان/ با تخلفات کنکوری سریع برخورد شد
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی