Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرسپولیسی ها منتظر گرشاسبی هستند تا وجهی را برای خرید در امارات به آن ها پرداخت کند.

طرفداری- بازیکنان پرسپولیس که برای دیدار برگشت با الوصل امارات در اردوی دوبی حضور دارند از برانکو خواسته اند تا اجازه خرید به آن ها بدهد و این درحالیست که باشگاه وجهی را در اختیار بازیکنان قرار نداده و سرخ پوشان برای این منظور منتظر حضور گرشاسبی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از فارس، در حالی که بازیکنان پرسپولیس برای دومین روز است که در اردوی دبی حضور دارند اما هنوز پولی به بازیکنان این تیم به عنوان پول توجیبی داده نشده و سرخ‌پوشان که فردا با اعلام برانکو می‌توانند در شهر به خرید بپردازند پولی از مسئولان باشگاه دریافت نکرده اند.

این در حالی است که در سفر تیم پرسپولیس به قطر هم پولی تحت عنوان پول توجیبی به بازیکنان داده نشد.

با این همه قرار است حمیدرضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس فردا شب به اردوی این تیم در دبی اضافه شود و بازیکنان این تیم چشم به راه او هستند تا با حضور او پولی به بازیکنان در این شهر پرداخت شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۲۷۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ورزشکاران آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی کبدی

اولین مرحله از اردوی تیم ملی کبدی بانوان  از ۱۳ تا ۲۱ اردیبهشت به میزبانی تهران در حال برگزاری است و کبدی کاران برای حضور قدرتمند در مسابقات قهرمانی کبدی جوانان جهان در هندوستان آماده می‌شوند.

در این مرحله یاسمین فریدی و ثنا عبدی به عنوان نمایندگان استان آذربایجان شرقی حضور یافته اند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • بمب نقل و انتقالات پرسپولیس از امارات می‌آید
  • بانک شهر می‌تواند سعید عزت‌اللهی را پرسپولیسی کند؟ بعید است!
  • عنایتی: منتظر اتفاقات غیرمنتظره هستیم
  • بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان مشخص شدند
  • کار سخت مهاجمان پرسپولیس برابر «پولی»/ آمار خیره کننده مرد برزیلی
  • حضور ورزشکاران آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی کبدی
  • پولی در مسیر قهرمانی پرسپولیس (عکس)
  • تبریک خاص مس رفسنجان به منتظر محمد(عکس)
  • منتظر محمد ستاره استقلالی مسافر پاریس شد
  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمز‌ها برمی‌گردد