Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-25@07:34:59 GMT

تشریح آخرین وضعیت پادوانی پیش از بازی حساس استقلال

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۲۸۰۹۹

به گزارش وانانیوز،  لئوناردو پادوانی مدافع برزیلی استقلال که در بازی برابر فولاد خوزستان دچار مصدومیت مهلکی شد هنوز در بیمارستان آپادانای اهواز حضور دارد. در ادامه از آخرین وضعیت این بازیکن بااخلاق مطلع خواهید شد. 
 
محمدرضا شاهقلی مترجم پادو که در این مدت همواره کنار او بوده است درباره آخرین وضعیت او گفت: همچنان پادو ممنوع الملاقات است و فقط خانواده او به همراه مسئولینی که برای عیادتش می آیند می توانند با وی ملاقات کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پادو روحیه فوق العاده ای دارد و هر روز فیزیوتراپی می کند و امروز پزشکی اش مرتبا در حال انجام است. کل بدن او دارای حس است و فقط باید روی پاهایش  کار بیشتری صورت گیرد.
 
وی در ادامه افزود: همانطور که می دانید پادو یک عمل جمجمه خواهد داشت که چون ضروری نیست این عمل را در زمان مناسب و در تهران انجام می دهیم. فعلا پزشکان بیمارستان آپادانا با انتقالش مخالفت کرده اند و فشار هواپیما را عامل این قضیه دانسته اند اما مسئولان باشگاه استقلال به جد پیگیری این موضوع هستند و باید از آنها تشکر کرد. دکتر ستوده بی همتاست و باید از ایشان به شدت تشکر کنم و باید جانب انصاف را رعایت کنیم که دلیل ترانسفر نشدن پادو به تهران فقط مسائل پزشکی بوده است.
 
مترجم پادو در پایان گفت: پادو نسبت به احساسات مردم بسیار واقف است و همانطور که در برنامه نود گفت خودش را یک ایرانی می داند واز همه آنهایی که صدها کیلومتر برای دیدنش آمدند و به دلیل ممنوع الملاقات بودنش نتوانستند با او دیدار کنند تشکر می کند.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۲۸۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوضاع وحشتناک اسیران غزه به روایت آزاده فلسطینی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، «عمر عساف» آزاده فلسطینی و یکی از اعضای ارشد «تشکل ملی دموکراتیک» در سخنانی به تشریح وضعیت وحشتناک اسیران فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی پرداخت.

عساف گفت: من مانند هزاران فلسطینیِ بازداشت‌شده دیگر در دوران اسارت با گرسنگی، شکنجه و تعرض روزانه مواجه بودم. همچنین من مانند اسیران دیگر مورد قصور و کوتاهی پزشکی قرار گرفتم و ۲۹ کیلوگرم از وزن خود را طی ۶ ماه از دست دادم.

وی افزود: رژیم اشغالگر در حال حاضر اسیران را از مواد غذایی اساسی محروم می‌کند و مقدار اندکی غذا به آنان می‌دهد. درد و رنج‌هایی که من کشیدم در برابر آنچه هزاران اسیر اهل غزه متحمل می‌شوند بسیار ناچیز است. آن‌ها به صورت ویژه شکنجه می‌شوند.

عساف با تشریح وضعیت اسیران اهل غزه ادامه داد: اسیران غزه با سگ‌های پلیسی و نیروهای سرکوبگر مورد حمله قرار می‌گیرند و از نظر روحی شکنجه می‌شوند.

این آزاده فلسطینی افزود: باید در سطح سازمان‌های بین‌المللی برای توقف جنایت علیه اسیران فلسطینی به ویژه اسیران اهل غزه اقدام صورت بگیرد.

کد خبر 6086840

دیگر خبرها

  • کجایی آقای تنومند؟ | غیبت تاثیرگذار ستاره استقلال
  • ۲ غایب بزرگ استقلال در بازی حساس مقابل تراکتور
  • اوضاع وحشتناک اسیران غزه به روایت آزاده فلسطینی
  • هوای ۲ شهر خوزستان در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس
  • تشریح آخرین وضعیت تردد کامیون های ترانزیتی از مرز آستارا
  • دردسر بزرگ استقلال و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان از زبان پزشک تیم
  • هوای خرمشهر در مرز رسیدن به وضعیت قرمز
  • هوای خرمشهر در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس
  • وضعیت تلخ و دردناک مچ پای فرنکی دی یونگ پس از برخورد با فده والورده + عکس