Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی گفت: همزمان با ایام میلاد حضرت زهرا(ع) ۲۵۰ زوج نیازمند توسط آستان قدس رضوی به مشهد مقدس مشرف و از این آستان نورانی کمک هزینه خرید جهیزیه دریافت می‌کنند. ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۷ استانها خراسان رضوی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدسو به نقل از آستان نیوز، مصطفی خاکسار قهرودی با بیان اینکه این زوج‌های جوان در قالب طرح «میهمان بهشت» و با مساعدتآستان قدس رضوی به مشهد مقدس مشرف شدند، اظهار داشت: این 500 تازه عروس و داماد مناطق محروم استان خراسان رضوی، در مدت اقامت سه روزه خود در مشهد در زائر شهر مستقر هستند و کمک هزینه خرید جهیزیه را دریافت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این گروه از زائران به مدت 3 روز میهمان حضرت رضا(ع) هستند، بیان کرد: کلیه تغذیه و ایاب و‌ ذهاب این زائران با معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی است، همچنین این زوج‌های جوان در مدت حضور خود یک وعده از غذای با برکت امام رضا(ع) در میهمانسرا حضرت متنعم خواهند شد.

وی عنوان کرد: برای این گروه از زائران جوان برنامه‌های متنوعی همچون سخنرانی، مولودی خوانی، ذکر دعا و توسل در رواق دارالهدایه حرم مطهر رضوی برگزار تدارک دیده شده است. همچنین این زوج‌های جوان علاوه بر حرم شناسی و آشنایی با صحن‌ها و رواق های حرم رضوی از موزه مرکزی این آستان مقدس بازدید خواهند کرد.

خاکسار با بیان اینکه برگزاری ویژه برنامه «زندگی به سبک رضوی» برای این گروه از زوج‌های جوان در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: در این همایش که 19 اسفند ماه سال جاری با حضور حجت الاسلام و المسلمین سیدمهدی واعظ موسوی از کارشناسان خانواده در تالار قدس حرم مطهر تدارک دیده شده است، زوج‌های جوان مهارت درست زندگی کردن را می‌آموزند.

معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی گفت: همچنین ویژه برنامه‌های مختلفی همچون مشاوره فردی و گروهی، بیان مباحث مهم اجتماعی و خانوادگی با حضور اساتید و کارشناسان برتر خواهر و برادر در محل زائرشهر رضوی، محل اسکان اسن زوج‌های جوان تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/ش

R41347/P1377/S6,1188/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۲۸۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد

نعمتی مقدم مدیر کل نذورات آستان قدس رضوی گفت: پیش از آغاز مسابقات نذر کردم اگر بتوانم رکورد نوجوانان را افزایش بدهم، مدالم را به امام رضا (ع) هدیه دهم که پس از موفقیت در این کار من نیز به نذر خود وفا کردم.

وی با بیان اینکه شهدا قهرمانان واقعی هستند، بیان کرد: به برکت خون این شهیدان می‌توانم وزنه‌های سنگین را بالای سر ببرم و برای وطنم مدال کسب کنم.

مدیر کل نذورات آستان قدس رضوی ادامه داد: مدال آوران با اهدای مدال‌های خود به موزه آستان قدس رضوی، نامشان را ماندگار می‌کنند و الگوی خوبی برای سایر جوانان و افتخارآفرینان کشورمان هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • رونمایی از نسخه برگردان روزنامه «ادب» قدیمی‌ترین روزنامه مشهد
  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
  • آماده سازی کتیبه‌های دست نویس ایوان های صحن انقلاب و آزادی ویژه دهه کرامت
  • شورای شهر مشهد با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت
  • پیگیری ویژه شورای شهر مشهد برای رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم رضوی
  • یادگارهایی از «خلیج‌فارس» در آستان مبارک رضوی
  • اعزام ۱۴ هزار خوزستانی زائر اولی به مشهد در دولت سیزدهم