Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@01:02:40 GMT

فهرست العین برای دیدار برابر استقلال

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۲۸۵۰۲

سرمربی العین فهرست ۲۰ بازیکن را برای دیدار حساس برابر استقلال اعلام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در یکی از حساس ترین بازیهای دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا استقلال در ورزشگاه آزادی به مصاف العین خواهد رفت.


زوران مامیچ سرمربی کروات العین فهرست ۲۰ بازیکن را برای دیدار برابر استقلال اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خالد عیسی، محمد سعید بوسندة، حمد المنصوری، إسماعیل أحمد، مهند سالم، محمد أحمد، خالد عبد الرحمن، بندر الأحبابی، تسوکاسا، أحمد برمان، عامر عبد الرحمن، محسن عبد الله، محمد عبد الرحمن، إبراهیم دیاکیه، ریان یسلم، عمر عبد الرحمن، حسین الشحات، یوسف أحمد، أحمد خلیل ومارکوس برگ.


در فهرست العین نام کایو ستاره برزیلی این تیم به خاطر آسیب دیدگی دیده نمی شود.


جدال رفت دو تیم با تساوی دو بر دو به پایان رسید. این دیدار در حالی برگزار می شود که استقلال با ۵ امتیاز در صدر جدول رده بندی جای دارد این درحالی است که العین با ۳ امتیاز در رده سوم است.

منبع: ایسنا

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۲۸۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس

عبدالکریم حسن یکی از بهترین مدافعان چپی است که تا به حال در فوتبال ایران و تیم پرسپولیس حضور داشته اند.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس در تاریخش مدافعان چپ درجه اولی داشته است که بعضی از آن ها در حد بهترین های ایران بودند. مجتبی محرمی به نقل از بسیاری از کارشناسان، بهترین مدافع چپ فوتبال ایران بود و شماری مثل رضا شاهرودی، مهرداد میناوند و جواد منافی از بهترین های تاریخ فوتبال ایران بودند.

برخی از مدافعان چپ برتر تاریخ پرسپولیس در پست های دیگر هم بازی کرده اند (مثل محمد پنجعلی) و برخی دیگر تنها در دفاع چپ حضور پیدا کردند. در فهرست ذیل نام بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس را با هم مرور می کنیم:

محراب شاهرخی رضا وطنخواه محمد پنجعلی کاظم سیدعلیخانی محمدحسن انصاری فرد مجتبی محرمی رضا شاهرودی جواد منافی مهرداد میناوند علیرضا امامی فر محمد برزگر روبرت ساها پژمان نوری مهرداد پولادی محمد انصاری سعید آقایی وحید امیری علی نعمتی عبدالکریم حسن

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • میهمان غیر منتظره در تمرین امروز استقلال؛ دیدار محمود فکری با جواد نکونام! + عکس
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • سه مصدوم تراکتور برای استقلال
  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس
  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو
  • سرمربی تایلند: ایران نتوانسته راحت رقبا را شکست دهد
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • سرمربی تایلند: هدف ما برتری برابر ایران در دیدار نهایی است