Web Analytics Made Easy - Statcounter

نقش اصلی سناریوی سه گانه نراتزوری ها در مصاحبه مفصلی پیرامون مسائل مختلف فوتبال صحبت کرده است.

طرفداری- دیگو میلیتو، مهاجم گلزن و نقش اصلی روزهای خوش نه چندان دور اینتر به یوونتوسی ها هشدار داد حتی در صورت فتح سه گانه از سوی این تیم، اینتر اولین باشگاه ایتالیایی است که موفق به ثبت این رکورد مهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او یقین دارد که اینتر به زودی می تواند پس از مدت ها طعم حضور در لیگ قهرمانان اروپا را بچشد.

میلیتو در مصاحبه ای با گاتزتا دلو اسپورت گفت:

دو رنگ آبی و مشکی، درون من است؛ با هم تیمی هایم تاریخ اینتر را نوشتیم و به هر چیزی که یک بازیکن فوتبال آرزو می کند در دوران بازی اش برسد، دست پیدا کردیم. می دانم که در قلب طرفداران اینتر جا دارم اما آنها هم باید بدانند که هرجا باشم، بخشی از قلبم برای آنهاست.

ایکاردی؟ مائورو کارهای زیادی برای اینتر انجام داده و گل های زیادی به ثمر رسانده است؛ مطمئنم که به زودی او به لیگ قهرمانان اروپا می رسد.

هفت سال ناکامی در رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا؟ اصلا نمی خواهم به این موضوع فکر کنم بلکه مسئله اصلی دوباره بازگشتن به این مسابقات است. رقابت سختی با دو باشگاه شهر رم داریم اما اینکه درگیر سایر رقابت ها نیستیم، یک مزیت بزرگ است. درست است که حضور داشتن در سایر رقابت ها می تواند به شما شور و انگیزه مضاعفی بدهد اما انرژی زیادی هم می گیرد. البته در کنار آن می خواهم اینتر فاتح اسکودتو هم بشود. 

اسکودتو؟ به نظر می رسد یوونتوس و ناپولی متعلق به لیگ دیگری هستند؛ فقط آمار این موضوع را تایید نمی کند بلکه آنها دو رقیب متفاوت از بقیه هستند که هیچ تیم قدرت آنها را ندارد. دیدار این دو تیم در ماه آوریل تعیین کننده خواهد بود.

فتح سه گانه از سوی یوونتوس؟ نمی خواهم برای بقیه آرزوهای بدی داشته باشم اما حتی اگر انحصار ما در فتح سه گانه از بین برود، بازهم اولین تیمی هستیم که [در ایتالیا] موفق به انجام این کار شده ایم.

هیگواین؟ او در جهان فوتبال بهترین است؛ تفاوت را رقم می زند.

لائوتارو مارتینز؟ بازیکن جذاب و شگفت انگیزی است. هنوز خیلی جوان است اما دو فاکتور تعیین کننده یعنی حرفه ای بودن و جاه طلبی را در او می بینم و همین کافی است. ساختار فیزیکی و بدنش دیوانه کننده است؛ می داند در هوا چطور کار کند و به خوبی در کارهای دفاعی نیز حضور دارد؛ از نظر تکنیکی نیز فوق العاده خوب است. داشتن این همه مهاجم خوب برای جام جهانی و انتخاب از میان آنها، مشکل بزرگی برای سمپائولی محسوب می شود.

حذف ایتالیا از جام جهانی؟ هنوز باورکردنی نیست. جهان فوتبال از لحظه حذف آنها از خودش سوال می کند چطور می شود جام جهانی بدون ایتالیا برگزار شود و این مسئله در جریان مسابقات بیشتر به چشم می آید. جام جهانی بدون ایتالیا، آن تورنمنت سابق نمی تواند باشد.

بازی امشب اینتر و ناپولی؟ حتی اگر شکست در این بازی باعث ناامیدی ناپولی در کورس اسکودتو شود، از همان لحظه شروع بازی اینتر را تشویق خواهم کرد. با توجه به سبکی که ناپولی ارائه می کند، شایسته فتح اسکودتو است اما نمی توانم در برابر اینتر آرزوی موفقیت آنها را داشته باشم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۲۹۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود سراسری بازی دراز بازهم به تعویق افتاد

جواد کاکایی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سرپل‌ذهاب با اشاره به فعالیت سامانه ناپایدار بارشی و هشدار سطح نارنجی اداره هواشناسی مبنی بر وزش شدید باد و بارش سنگین باران در اواخر هفته جاری، گفت : مراسم صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز که قرار بود در روز‌های ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت ماه برگزار شود که به روز‌های چهارشنبه ۱۹ و پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه جاری موکول شد.

جواد کاکایی افزود: مراسم یادواره شهدای عملیات بازی دراز و صعود سراسری به این ارتفاعات در سالروز این عملیات، هرساله آغازی برای اردو‌های راهیان نور در سراسر کشور است که با حضور بسیجیان و شرکت کنندگانی از سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: امسال هم با همکاری و پشتیبانی سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه و همراهی دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان‌های همجوار به عنوان معین سرپل ذهاب، مقدمه‌های لازم شامل اسکان، پذیرایی، برنامه‌های فرهنگی و حضور سخنرانان کشوری و لشکری برای برگزاری مراسمی در خور شان شهدای بازی دراز و با حضور مهمانانی از سراسر کشور فراهم شده است.

وی اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود که امسال بیش از ۴۰ هزار نفر در این برنامه باشکوه حضور داشته باشند و در این رابطه کمیته‌های ۶ گانه برنامه ریزی‌های لازم را انجام داده و آماده برگزاری این همایش با حضور مهمانانی از سراسر کشور هستند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • قطعی: رم علیه بند خرید هم‌تیمی سردار
  • تبیین نقشه راه سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران
  • انجام موفق ۲ عمل اهدای عضو در مشهد به ۵ نفر زندگی دوباره بخشید
  • اینتر، ناپولی و یوونتوس سه تیم علاقه‌مند به الساندرو بونجورنو
  • شماره هفت استقلال در آزادی، بال و پر می‌گیرد
  • پیام ده‌روسی به لورکوزن: به کامبک اعتقاد داریم
  • تمایل ماتیاس سوله به ماندن در یوونتوس و فعالیت زیر نظر تیاگو موتا
  • اینتر علاقه‌مند به جذب ژرژ ایلنیکنا، ملقب به ویکتور اوسیمن جدید
  • ۱۰ گل و پاس گل: مسی بازیکن ماه ام‌ال‌اس شد
  • صعود سراسری بازی دراز بازهم به تعویق افتاد