Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-19@09:40:05 GMT

ايده هايي براي ساخت کاردستي عمو نوروز با نمد

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۲۹۴۸۰

ايده هايي براي ساخت کاردستي عمو نوروز با نمد

خبرگزاري آريا -

براي ساخت کاردستي عمو نوروز با نمد، از هر الگو بايد دو تا برش بزنيد، تا بتوانيد روي هم بدوزيد. بهتر است براي دوخت از دندان موشي استفاده کنيد.

الگو کاردستي عمو نوروز با نمد
کاردستي عمو نوروز
ساخت عروسک عمو نوروز با نمد
کاردستي عمو نوروز
گردآوري: بخش کودکان بيتوته
منبع: sorsore.com
.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۲۹۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یحیی گل‌محمدی منتظر پیشنهاد رسمی این باشگاه است!

آفتاب‌‌نیوز :

بعد از اینکه یحیی گل‌محمدی از سمت خود در تیم پرسپولیس استعفاء کرد، بحث حضورش در تیم فولاد پیش آمد، اما مشخص نشد به چه دلیل قرارداد بین طرفین منعقد نشد!

یحیی گل‌محمدی در تازه‌ترین مصاحبه خود با گفتن این جملات نشان داد علاقمند است در ایران مربیگری کند. او گفت: «من در مجموع فوتبال ایران را دوست دارم، چون استعداد و احساسات در آن زیاد است و رقابت سخت است. هرچند که از لحاظ امکاناتی قابل مقایسه با تیم‌های عربی نیست، اما چه تیم موفق شود، چه جام بگیرم و چه نگیرم، وقتی به عملکرد خودم نگاه می‌کنم می‌خواهم ببینم تاثیری روی بازیکنان جوان داشتم؟ توانستم به بازیکنان جوان خدمت کنم؟ توانستم نسلی را به فوتبال ایران بیاورم که تاثیرگذار باشند؟ این دلخوشی خیلی خوبی به مربیان و خصوصا خود من می‌دهد.»

خیلی‌ها می‌گویند یحیی گل‌محمدی منتظر است باشگاه سپاهان به او پیشنهاد رسمی بدهد و کارش را در این تیم باشگاهی شروع کند.

اکنون سپاهان در حساس‌ترین شرایط خود به سر می‌برد و طبیعی است از ادامه حضور مورایس در راس کادر فنی تیم دفاع کند، اما اگر قرار باشد این مربی در فصل جاری هم جام نیاورد، تماشاگران عرصه کار را برای او تنگ خواهند کرد و آنوقت با وجود تمایل باشگاه باید اردوی تیم را ترک کند. اتفاقی که برای امیر قلعه نویی هم رخ داد. در صورت عدم تصاحب جام توسط مورایس یحیی گل‌محمدی گزینه ایده‌آل سپاهان می‌شود. گزینه‌ای که البته برای یحیی هم ایده آل است.

جالب است بدانید یحیی این حرف‌ها را هم زده است. حرف‌هایی که نشانه‌هایی از باشگاه سپاهان دارد. او گفته است: «هر جا رفتم، معمولا در بحران تیم‌ها بوده است. شاید یک سال بشود در یک باشگاه، چه ایرانی و چه خارجی، که ساختار خوبی داشته باشد و دغدغه زمین تمرین و پول و سفر و ... نداشته باشی، کار کنم. دوست دارم یک سال شرایطی باشد که فقط تمرکزم روی بحث‌های فنی باشد. این اتفاق برای من در باشگاه‌هایی که بودم، نیفتاده است.»

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • شهدا مجاهدان دیروز، الگو‌های امروز
  • ۵ سرگرمی و ایده جذاب برای استقبال خانوادگی از نوروز
  • ایده‌های جالب برای عیدی دادن به کودکان
  • شهرداران در ایام نوروز، شبانه‌روز پای کار باشند
  • فرماندار رشت:ایثارگران بهترین الگو برای نسل جوان هستند
  • ایثارگران بهترین الگو برای نسل جوان هستند
  • آل کثیر و یک تکه تور تا ایده آل هواداران پرسپولیس 
  • یحیی گل‌محمدی منتظر پیشنهاد رسمی این باشگاه است!
  • به انگیزه برگزاری فستیوال کوچه
  • حجاب؛ نشانِ تمدن و فرهنگ اسلامی