Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@19:30:47 GMT

مانتو بهاره با رنگ سال، از یاسی تا بنفش

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۲۹۵۴۹

مانتو بهاره با رنگ سال، از یاسی تا بنفش

رکنا: رنگ بنفش رنگ سال 97 معرفی شده است.

رنگ بنفش دارای طیف گسترده‌ای از انواع و اقسام آن است. شما می‎توانید از هر کدام از این رنگ‌ها استفاده کنید یا سراغ پارچه‌های گُل‌دار رفته و حال‌وهوای بهاری را به تن کنید. جنس پارچه را طوری انتخاب کنید که بتوانید بعد از روزهای سرد ابتدای سال نیز مانتو را تن کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همان‌طور‌که می‌دانید امروزه مُدل مانتوی بلند پرطرفدار بوده و کمتر کسی است که سراغ مانتوی کوتاه برود؛ البته مدل‌های مانتوی کُتی داستان جدایی دارند و همیشه بازار Store خاص خودش را دارد.

طراح خوش‌سلیقه می تواند از هنر Art گلدوزی روی مانتو بهره برده و برای روی کار، از رنگ بنفش یاسی استفاده کند.

برای رنگ کفشتان هم از مدل کلاسیک بنفش پر‌رنگ بهره ببرید، این کار استایلتان را جذاب‌تر خواهد کرد.
برای کسانی که دوست دارند پوشش بیرونی‌شان چیزی متفاوت از مانتو باشد، و در‌عین‌حال پوشیده و شیک باشد، مدل بلوز دامن را به آن‌ها پیشنهاد می‌کنیم.

معمولاً جوان‌تر‌ها بیشتر به‌دنبال مد و رنگ سال هستند؛ اما رنگ سال ۹۷ مناسب برای هر سنی است. پیشنهاد می‌کنیم شما خانم میانسال هم پوشیدن رنگ بنفش را برای استایل بهارۀ خود استفاده کنید. این رنگ جذابیت خاصی به پوشش شما خواهد داد.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۲۹۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان در رقابت‌های امروز جمعه هفتم اردیبهشت چابکسواران با ۶۷ راس اسب از نژاد‌های دوخون، تروبرد و ترکمن برای تاختن در ۸ دور ۱۰۰۰، ۱۲۰۰، ۱۶۰۰ و ۱۷۰۰ متری به میدان آمدند.

در پایان یونس اروکلی، محمدرضا نوری، رضا فهیمی، عبدالحلیم قبادی، بهرام بینایی، محمد صفا مختوم نژاد در ۲ دور و نادر صالح پور در دور‌های مختلف عنوان برتر را کسب کردند.

چابکسواران برتر به همراه مالکان و مربیان آنها امروز ۱۱ میلیارد و ۲۱۵ میلیون ریال جایزه نقدی دریافت کردند.

قرار است روز نخست این مسابقات که روز چهارشنبه به سبب شرایط نامساعد جوی لغو شده بود، فردا شنبه هشتم اردیبهشت در مجموعه سوارکاری گنبدکاووس برگزار شود.

دیگر خبرها

  • روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس برگزار شد
  • معرفی برترین‌های روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • آغاز کشت بهاره به لطف باران‌های بهاری در شهرستان زیرکوه
  • وکیل بهاره هدایت: موکلم فعلا به زندان باز نخواهد گشت
  • کوچ بهاره بیش از ۱۱ هزار خانوار عشایری به مناطق ییلاقی لرستان