Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از تلویزیون‌ای پی تی ان، تعدادی اندک از مردم قاهره در حمایت از موسی مصطفی موسی، تنها نامزد رقیب عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور این کشور در انتخابات آتی ریاست جمهوری مصر در خیابان‌های پایتخت تجمع کردند.

راهپیمایی هواداران موسی مصطفی موسی، نامزد انتخابات آتی ریاست جمهوری، تقریبا یک ساعت به طول انجامید و نزدیک به چهل تن، و به همان تعداد عکاس و تصویربردار، در آن حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خود آقای موسی نیز در پایان این راهپیمایی در جمع هواداران حاضر شد و از امید‌های خود برای آینده مصر سخن گفت و تاکید کرد با برنامه‌ای واقعی به طور جدی در انتخابات شرکت خواهد کرد.

پس از آنکه شماری از رقبای احتمالی عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهوری فعلی مصر، زیر فشار به کناره گیری از نامزدی در انتخابات مجبور یا بازداشت شدند، تقریبا تردیدی وجود ندارد که وی در انتخابات پیش رو که ۲۶ تا ۲۸ مارس برگزارمی شود، پیروز خواهد شد.

موسی مصطفی موسی تنها نامزد دیگر انتخابات ریاست جمهوری مصر سیاستمدار نه چندان معروفی است که از عبدالفتاح السیسی حمایت می‌کند.

انتهای پیام/

راهپیمایی طرفداران موسی مصطفی موسی، نامزد انتخابات پیش رو مصر

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۲۹۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ یورش پلیس آلمان به تجمع حامیان فلسطین در برلین

پس از آمریکا این‌بار پلیس آلمان به سمت محل تجمع معترضان حامی فلسطین در مقابل دفتر صدراعظم حمله برد و ۷۵ نفر را بازداشت کرد و چادرهایشان را از میان برداشت.

دریافت 3 MB

دیگر خبرها

  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • فیلم/ یورش پلیس آلمان به تجمع حامیان فلسطین در برلین
  • تأکید مجدد السیسی بر ضرورت آتش بس و ارسال کمک های بشردوستانه به غزه
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • ۵ رقیب قالیباف در کرسی ریاست مجلس /تندروها به صف شدند /وزیر احمدی نژاد هم هست
  • ۵ رقیب قالیباف برای ریاست مجلس مشخص شدند / این ۵ نفر می‌خواهند قالیباف را ناک اوت کنند
  • توصیه های انتخاباتی استاندار/تنور انتخابات را گرم نگه داریم
  • از «مصطفی سعیدی سیرائی» چه می‌دانیم؟مدیری اجرایی با سوابق شهرداری
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا