Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-07@06:03:32 GMT

نیروهای ترکیه به دروازه‌های شهر عفرین رسیدند

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۲۹۸۴۰

نیروهای ترکیه بعد از ماه‌ها عملیات علیه شبه نظامیان کرد سوریه روز شنبه به دروازه‌های شهر عفرین واقع در شمال این کشور سیدند.

خبرگزاری «رویترز» به نقل از مرکز موسوم به «دیدبان حقوق بشر سوریه» که وابسته به مخالفان دولت این کشور بوده و مقر آن در لندن است، گزارش داد که نیروهای ارتش ترکیه و شبه‌نظامیان مورد حمایت این کشور در آستانه ورود به این شهر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مرکز اعلام کرد که نیروهای ارتش ترکیه از محور شرق شهر عفرین با پوشش هوایی جنگنده‌های خود به این شهر نزدیک شده‌اند.

رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه جمعه (دیروز) در جمع اعضای حزب عدالت و توسعه در شهر آنکارا اعلام کرد که شهر عفرین در محاصره نیروهای ترکیه قرار گرفته است. این خبر به فاصله چند ساعت از سوی نیروهای «یگان‌های مدالفع خلق» تکذیب شد.

ارتش ترکیه از اول بهمن ماه عملیاتی نظامی موسوم به «شاخه زیتون» را با هدف مقابله با شبه نظامیان کردی که آنکارا آن‌ها را امتداد گروه تروریستی «حزب کارگران کردستان» (پ.ک.ک) می‌داند، در منطقه عفرین سوریه آغاز کرده است.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۲۹۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار خودروی بمب‌گذاری شده در سوریه

یک خودروی بمب گذاری شده در شهر الحسکه سوریه منفجر شد.

به گزارش تسنیم، رسانه‌های محلی در شمال شرق سوریه از منفجر شدن خودروی یخچال‌دار در شهر الحسکه واقع در شمال شرق این کشور خبر دادند که در اثر آن، گفته می‌شود تعدادی زخمی شده‌اند.

هنوز آمار دقیقی از تعداد مصدومان این حادثه منتشر نشده است.

دیگر خبرها

  • ۳۰ درصد پلیس‌های ترکیه در فکر خودکشی
  • نبرد مسلحانه نیروهای مقاومت فلسطین با متجاوزان در «طولکرم»
  • استقبال از نظامیان صهیونیست با نارنجک و بارانی از گلوله در«طوباس»
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • روسیه: ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کردیم
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کرد
  • انفجار خودروی بمب‌گذاری شده در سوریه
  • تاکید اسد بر موضع باثبات سوریه در مسئله فلسطین و مقاومت
  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق