Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سرهنگ محمود بیات کوهسار در گفت و گو با این پایگاه خبری تحلیلی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره اهمیت سفر راهیان نور بیان کرد: راهیان نور، قله عزت، هویت و سرمایه ارزشمند معنوی ملت ایران در دوران دفاع مقدس است که باید همواره مورد توجه جدی باشد.

وی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس، آزمایش بزرگ الهی بود که ملت ایران از آن سربلند بیرون آمد، اظهار کرد: ملت و مدافعان اسلام در دوران دفاع مقدس به معنای واقعی کلمه اسلام ناب محمدی را تجربه کردند و در این تجربه، توکلشان به خدا و نگاهشان به ولایت و دستورات دینی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیات کوهسار اذعان کرد: ملت ایران مقابل همه هجمه های داخلی و خارجی و کمبودها ایستادند و پیروزی انقلاب اسلامی در دفاع مقدس را رقم زدندو از همین رو مقام معظم رهبری فرمودند که زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

وی تاکید کرد: حضور نوجوانان و جوانان در سفر معنوی راهیان نور سبب آشنایی آن ها با گوشه ای از دلاوری ها و رشادت های رزمندگان در دوران دفاع مقدس می شود.

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان علی آباد کتول افزود: در همین راستا تعداد 140 نفر از بسیجیان شهرستان علی آباد کتول 25 اسفندماه جاری به سفر 5 روزه راهیان نور اعزام می شوند.

پیام راهیان نور به دشمنان کشورمان این است که علیرغم هزینه های آن ها در جنگ نرم، فتنه ها و تحریم ها، ملت ایران از انقلاب و ولایتشان دست نمی کشند و در همه عرصه ها همچو کوه، محکم تر از گذشته ایستاده اند.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۳۰۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هویت ۲ شهید دوران دفاع مقدس در البرز شناسایی شد

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: پیکر شهیدان دوران دفاع مقدس «محمدرضا غضبان احمدی» و «جهانگیر بیات» شناسایی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج دانش کهن  ظهر امروز در جمع خبرنگاران  با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا گفت: پیکر دو شهید دوران دفاع مقدس «محمدرضا غضبان احمدی» و «جهانگیر بیات» پس از سال ها دوری از وطن، تفحص، شناسایی و با همکاری امور ایثارگران سپاه و متولیان امر، مراتب شناسایی پیکر مطهر به خانواده معظم شهید اطلاع‌رسانی شد.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز افزود: پیکر شهید «محمدرضا غضبان احمدی» روز جمعه مورخ 14 اردیبهشت ماه پس از اقامه نماز جمعه مهرشهر از مصلی مهرشهر تشییع و در گلزار شهدای امام زاده طاهر(ع) به خاک سپرده خواهد شد و شهید «جهانگیر بیات» روز شنبه 15 اردیبهشت ماه مصادف با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) از ساعت 10 از میدان نماز ماهدشت تشییع و در گلزار شهدای بی بی سکینه به خاک سپرده خواهد شد.

نیاز 290 همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران انتصاب سرپرست اداره کل بنیاد شهید استان البرز

گفتنی است شهید «جهانگیر بیات» متولد یکم مهرماه سال 1342، بیست و یکم بهمن ماه سال 1361 در عملیات والفجر مقدماتی در فکه و  شهید «محمدرضا غضبان احمدی» متولد چهارم اردیبهشت ماه سال 1343، یکم مهرماه سال 1359 در عملیات تک دشمن در جاده خرمشهر به درجه رفیع شهادت نائل‌آمدند و سال‌ها پیکر مطهرشان جاویدالاثر بود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • هویت ۲ شهید دوران دفاع مقدس در البرز شناسایی شد
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • اعزام بسیجیان لرستانی به اردوهای راهیان نور
  • برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند