Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@19:59:32 GMT

کلنگ خانه عالم روستای علی‌آباد شاهرود به زمین زده شد

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۳۰۳۸۸

کلنگ خانه عالم روستای علی‌آباد شاهرود به زمین زده شد

شاهرود - رئیس تبلیغات اسلامی شاهرود از آغاز عملیات اجرایی خانه عالم روستای علی‌آباد زیر استاق شاهرود خبر داد و گفت: کلنگ این پروژه با حضور مردم و مسئولان شهرستانی به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حمید عبدالهیان صبح یک‌شنبه در بدو سفر یک‌روزه مسئولان شاهرودی به منطقه زیر استاق، از کلنگ زنی پروژه خانه عالم روستای علی‌آباد در بخش مرکزی خبر داد و تأکید داشت: این پروژه در زمینی به متراژ ۲۵۰ مترمربع ویژه استقرار روحانیان در روستای علی‌آباد با پوشش جمعیتی دو هزار نفر از مردم منطقه کلنگ زنی شده و در صورت تامین هزینه‌های لازم طی سال آتی به بهره‌برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این خانه عالم به همت مردم خیر و شورای روستا ساخته خواهد شد، افزود: استقرار روحانی یکی از مطالبات مردم بخش مرکزی شاهرود است که این امر نشان می‌دهد مردم متدین و خداجوی این بخش در کنار مسائل عمرانی به مقوله معنویات نیز تأکید ویژه‌ای دارند.

امام‌جمعه موقت شاهرود گفت: یکی از ویژگی‌های بارز استقرار روحانی در هر روستا به‌خصوص در بخش‌های محروم، کاهش آسیب‌های اجتماعی است لذا ساخت خانه عالم با همت مردم، بخشداری مرکزی، شورای اسلامی و دهیاری علی‌آباد در دستور کار قرارگرفته است.

معاون عمرانی فرماندار شاهرود نیز در این مراسم گفت: احداث خانه‌های عالم روستایی در کنار پروژه‌های عمرانی دیگر در بخش مرکزی باهدف توسعه و ماندگاری روستائیان در دستور کار قرار دارد.

حسن ترکمانی تأکید کرد: یکی از نیازهای توسعه در هر بخش استقرار روحانی در راستای توسعه فرهنگ دینی است چراکه نگاه دولت به مقوله توسعه تنها از بعد فیزیکی و عمرانی نبوده و به مقوله معنوی و فرهنگی نیز نگاه ویژه‌ای وجود دارد.

دهستان طرود و دهملا و رودیان تحت پوشش بخش مرکزی شاهرود هستند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۳۰۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی شرکت نفت مناطق مرکزی برای به راه‌اندازی کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت نفت،  مهدی حیدری با همراهی مدیران و رؤسای ستادی و عملیاتی به‌منظور حل مشکلات و چالش‌های راه‌اندازی ایستگاه تقویت فشار چشمه‌خوش، کارخانه گاز و گاز مایع ان‌جی‌ال ۳۱۰۰ از این پروژه‌ها بازدید کرد.

وی در بازدید از پروژه‌های توسعه‌ای غرب کشور از نزدیک به بررسی مشکلات و موانع راه‌اندازی این پروژه‌ها پرداخت و بر آمادگی این شرکت برای راه‌اندازی و افتتاح ان‌جی‌ال ۳۱۰۰ و ایستگاه تقویت فشار تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در این بازدید با تأکید بر رفع موانع راه‌اندازی این پروژه‌ها و توجه به ضرورت‌های اقتصادی و محیط زیستی آنها به همکاری همه مدیریت‌ها و بخش‌های مختلف شرکت‌های نفت مناطق مرکزی و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب برای تسریع در راه‌اندازی آنها تا سفر رییس‌جمهور به استان ایلام اشاره کرد.

کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰ با هدف جمع‌آوری گاز‌های همراه نفت میدان‌های چشمه‌خوش، پایدار غرب، دهلران، دانان و آذر همچنین جلوگیری از سوزاندن گاز‌های همراه نفت احداث شده است و افزون بر سودآوری قابل توجه، آثار مثبت محیط زیستی فراوانی برای منطقه به همراه دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد
  • کلنگ زنی احداث سالن چند منظوره ورزشی در روستای سنگان اشنویه
  • سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود
  • کلنگ خوابگاه متأهلی در دانشگاه کاشان به زمین زده شد
  • حیات دوباره در «کوشه سفلی»/ قصه پر غصه‌ای که به شادی ختم شد
  • ثبت بیشترین بارندگی در روستای تاش شاهرود
  • سیل و آبگرفتگی در روستای جنت آباد گرمسار
  • مشق عشق فداکاری در مدرسه روستایی در زفره
  • آمادگی شرکت نفت مناطق مرکزی برای به راه‌اندازی کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰
  • مسافت اصفهان – دهاقان نزدیک‌تر می‌شود