Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان دوازدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجانشرقی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، مراسم اختتامیه و تجلیل نفرات برتردوازدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجانشرقی به مناسبت بیست و پنجمین سالروز تاسیس و ربع قرن تلاش کانونهای فرهنگی هنری مساجد با حضور معاون فرهنگی هنری و آموزش ستاد عالی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مراسم که با سخنرانی محمد محمد پور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیرهیئت نظارت برکانونهای فرهنگی هنری مساجد استان و مرتضی طاهریان، معاون فرهنگی هنری و آموزش ستاد عالی و نیز ارائه گزارش از سوی مسئول دبیرخانه هماهنگی کانونهای مساجد آذربایجان شرقی همراه بود، در فضایی صمیمی و قرآنی برگزار شد.

تجلیل 24 نفراز برگزیدگان دوازدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجانشرقی به همراه تجلیل 30 نفر از مدیران مسئول، ائمه جماعت و فعالان کانون های مساجد آذرابیاجان شرقی از محور های اصلی این مراسم بود.

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان شرقی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حدود 250 نفر از اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان شرقی چهارم آبان ماه سالجاری در 7 رشته قرائت، حفظ کل و حفظ 20 جز، اذان، ترتیل، مفاهیم قرآن و نهج البلاغه، تصحیح قرائت حمد و سوره و اذکار نماز به رقابت پرداخته بودند.

به گفته محمد هادی نیا 9 نفر از نفرات برتر استانی در مرحله کشوری مشهد مقدس شرکت کرده بودند که توانستند رتبه دوم حفظ کل را آقای محمد جواد بهی از کانون فرهنگی هنری آیه الله مولانای تبریز و رتبه اول 20 جزء را آقای طاها محرم زاده از کانون فرهنگی هنری شهدای میانه به دست آورند.

پایان پیام/533

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۳۱۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  زهرا آب سوران بیان کرد: با تشکیل دبیرخانه استانی جشنواره نوزدهم ۲۰ اثر به این دبیرخانه ارسال شد که پس از پایش، ۱۰ گروه نمایش طی روز‌های ۸ و ۹ اردیبهشت در سالن آمفی تئاتر مجتمع شهید فرخی ارومیه به رقابت خواهند پرداخت.   آب سوران ادامه داد: مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی با هدف عمومی سازی و مردم سازی نمایش در جامعه و فضا سازی و ارتقای ظرفیت نمایش به عنوان یک رویکرد فراگیر تربیتی و با شعار «این صحنه خانه‌ی ماست» برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • جشنواره «عروسکخونه» برگزیدگان خود را شناخت/ تجلیل از حسن دادشکر و عادل بزدوده
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله های آسمان» در تبریز
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان» در تبریز