Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-03@04:12:10 GMT

گرامیداشت «مقام مادر» و «روز زن» در بانک صادرات

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۳۱۰۹۶

گرامیداشت «مقام مادر» و «روز زن» در بانک صادرات

طی مراسمی با حضور رضا صدیق عضو هیات مدیره، علی حاجی پور معاون شعب و بازاریابی و سایر مدیران ارشد این بانک، همزمان با بزرگداشت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)، اولین جشن تکلیف ٢٣٠ نفر از دختران همکار استان تهران با اجرای برنامه های متنوع از جمله قرآن و تواشیح و برنامه های فرهنگی ویژه در محل تالار همایش های بین المللی ابوریحان دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد و در این مراسم از جایگاه ویژه مادران و همسران تقدیر به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین از ٢ خدمت نوین بانک صادرات ایران رونمایی شد.
 


بنا بر این گزارش، اجرای تواشیح، موسیقی، نمایش کمدی و برنامه ویژه کودکان توسط مجریان برنامه های کودک صدا و سیما و رونمایی از نرم افزار «بولتن سازمانی» و «وب سایت جدید باشگاه مشتریان» بانک، از جمله مهمترین برنامه های این مراسم بود که مورد استقبال همکاران بانک و خانواده هایشان قرار گرفت.

لازم به ذکر است، اداره کل روابط عمومی با همکاری اداره کل انفورماتیک، همگام با پیشرفت های نوین الکترونیکی و گسترش ارتباطات از طریق تلفن همراه و به منظور اطلاع رسانی سریع، آسان، کم هزینه و تعامل موثر با همکاران (شاغل و بازنشسته)، نرم افزار «بولتن سازمانی» در ٢ نسخه اندرویدی و IOS تهیه شده که با قابلیت نصب بر روی تلفن همراه، امکان دسترسی به اخبار، اطلاعات مفید سازمانی و رفاهی، شبکه های اجتماعی و استفاده از منابع مختلف برای نشر خبر را برا ی همکاران فراهم کرده است.

همچنین در این مراسم «سایت جدید باشگاه مشتریان» بانک مورد بهره برداری قرار گرفت که با فراهم آمدن آن، اداره کل بازاریابی و خدمات مشتریان امکانات جدیدی از جمله «تعامل با یکصد مشتری برتر بانک»، «طرح بازاریابی و جذب ٥٠٠ شرکت برتر»، «طرح بررسی و حضور در ٣٠٠ هایپر مارکت و مراکر تجاری در سراسر کشور» ، «طرح فرزانگان سپهر» ، «طرح احیاء و نگهداشت مشتریان دارای حساب راکد و حساب فعال فاقد گردش مالی» و ... را برای خدمت رسانی به مشتریان بانک ارایه نموده است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۳۱۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، متن پیام ابوطالب شفقت استاندار لرستان به مناسبت روز کارگر به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

حال خوب جامعه کارگری، حال ملت را هم خوب خواهد کرد. (مقام معظم رهبری)

روز جهانی کار و کارگر فرصتی مغتنم برای ارج نهادن به قشر سازنده و خدومی است که مقام معظم رهبری آنها را ستون اصلی تولید و خدمات‌رسانی در کشور دانستند.

کارگران به عنوان رزمندگان خط مقدم اقتصادی و بازوی جهش تولید و نیروی مولد، پیشرفت‌های اقتصادی و جهش تولید در کشور هستند که با وجود تمام تنگنا‌ها و در شرایط حساس کنونی و توطئه‌های دشمنان از هیچ کوششی برای شکوفایی اقتصاد ملی و پیشرفت ایران دریغ نکرده و نمی‌کنند.

این جانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام کارگر، تلاش‌های شبانه روزی کارگران پر تلاش و زحمت‌کش استان را ارج نهاده و امیدوارم در سالی که با درایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نام سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده است، با بلندهمتی، همدلی و روحیه جهادی کارگران و کارفرمایان گرامی، شاهد دستاورد‌های ارزشمندی که حاکی از بالندگی غرورآفرین در کشور و به ویژه استان لرستان است، باشیم.

دیگر خبرها

  • بین منافع پست بانک ایران و کارکنان بانک مرزی وجود ندارد
  • بازدید ابدالی از «مرکز ارتباط با مشتریان» بانک سینا
  • همگام با برنامه های تحولی سطح فعالیت ارزی بانک توسعه تعاون ارتقا می یابد
  • برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت مقام معلم در شهرهای مختلف خراسان رضوی
  • عکس/ گرامیداشت مقام استاد و مربی در سپاه
  • گرامیداشت مقام استاد و مربی در سپاه
  • فعال‌سازی بانکداری اینترنتی در بانک ملت بدون مراجعه حضوری
  • بانک شماره موبایل تفکیکی و هدفمند، راز موفقیت بازاریابی پیامکی
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • افتتاح نمایشگاه فرصت‌های متنوع یادگیری در هفته گرامیداشت مقام معلم