Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-30@11:02:15 GMT

اطلاعات غلط یک کارتن خواب از یک قتل

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۳۱۳۴۱

به گزارش صدای ایران،ایران نوشت:ساعت 17:27 دقیقه پنجشنبه 17 اسفند، پسر نوجوانی به نام «بیژن» راهی کلانتری 109 بهارستان شد وادعا کرد که شاهد قتل دوستش بوده و به‌خاطر عذاب وجدان، نزد پلیس آمده است.


او به مأموران گفت: 10 روز قبل همراه دو نفر از دوستانم به‌ نام‌های میثم و سروش به چهاردانگه رفتیم. در آنجا میثم با سروش دعوایش شد و او را با چاقو کشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جسد سروش را همانجا رها و بعد‌ هم فرار کردیم ولی میثم تهدید کرد که اگر در این‌باره حرفی بزنم بلایی سرم می‌آورد. من هم که ترسیده بودم، به ناچار سکوت کردم اما عذاب وجدان باعث شد تا تصمیم بگیرم موضوع را با پلیس در میان بگذارم.


با توجه به اظهارات پسر 17 ساله، بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران دستور تحقیقات تخصصی در رابطه با ادعاهای مطرح شده را صادر کرد.بدین‌ترتیب تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران وارد عمل شده و با حضور در محل جنایت به بررسی پرداختند. اما آنها نه تنها جسدی پیدا نکردند بلکه آثاری از جنایت نیز در محل ندیدند.

بررسی‌های تکمیلی نیز نشان داد از زمانی که پسر نوجوان ادعا کرده تا زمان تحقیقات هیچ کشف جسدی به پلیس اعلام نشده بود.از طرفی مشخص شد شماره تلفن همراهی که «بیژن»-پسر نوجوان- به‌عنوان شماره عامل جنایت به پلیس داده بود اعتبار نداشت و درسامانه مخابرات نیز ثبت نشده بود.همچنین کارآگاهان جنایی در تحقیقات خود دریافتند که «بیژن» چند سال قبل خانه را ترک کرده و از آن به بعد در خیابان‌ها سرگردان بوده است. بنابراین با جمع‌بندی نتایج تحقیقات و با توجه به اینکه بیژن زیر 18 سال بود با دستور بازپرس محسن مدیر روستا، پرونده برای رسیدگی به دادسرای ویژه اطفال ارجاع شد.

 

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۳۱۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل شاگرد قهوه خانه به دست کارگر اخراجی

کارگر افغانستانی اخراجی قهوه‌خانه وقتی فهمید فرد دیگری به جای او مشغول کار شده در اقدامی هولناک وی را به قتل رساند.

به گزارش ایران، بیست و هشتم فروردین‌، کشف جسد مرد جوانی در قهوه‌خانه‌ای در شهرری به تیم جنایی اعلام شد.بررسی‌ها نشان می‌داد مرد افغانستانی با ضربه چاقو از ناحیه گلو به قتل رسیده بود. عامل این جنایت پس از قتل قلیان‌های قهوه‌خانه را نیز شکسته و متواری شده بود.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت در بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل حادثه دریافتند، کارگر سابق قهوه‌خانه به نام مــالک با نقشه قبلی وارد قهوه‌خانه شده و پس از چند دقیقه‌ با  لباس و دستان خونی از محل جنایت خارج شده است.

در نخستین گام صاحب قهوه‌خانه گفت: مــالک قبلاً اینجا کار می‌کرد اما به دلیل‌ مشکلاتی که داشت، اخراجش کردم بعد هم فرد دیگری را به جای او استخدام کردم و مقتول از فردای آن روز در قهوه‌خانه مشغول به کار شد اما متهم کینه به دل گرفت و دست به این جنایت زد. تحقیقات برای دستگیری قاتل فراری از سوی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • جنایت عشقی در خیابان جردن
  • تحقیقات اتحادیه اروپا از متا بر سر کنترل اطلاعات غلط
  • برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران
  • پاکسازی فضا‌های بی دفاع شهری در منطقه ۱۹ تهران
  • درخواست پارلمان عربی برای تحقیقات در مورد کشف گور‌های جمعی در غزه
  • بزرگترین باند قاچاق موبایل در یزد متلاشی شد
  • تحقیقات در خصوص حادثه فوت یک پزشک در شیراز ادامه دارد
  • قتل شاگرد قهوه خانه به دست کارگر اخراجی
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد | قدرت‌نمایی مرد شرور در محله