Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ از برگزاری جشن تکلیف متمرکز دانش آموزان شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کوهرنگ خبر، معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ از برگزاری جشن تکلیف متمرکز 150 دانش آموزان شهرستان خبر داد.

فیروز طاهری ضمن تشکر از همه مسئولین  کمک دهنده در جهت هرچه بهتر برگزاری این چنین مراسماتی افزود: حجاب و عفاف، روزه، نماز از جمله عباداتی است که باید مورد توجه باشد و دانش آموزان درجشن تکلیف با نقش نماز، دعا و قرآن دریک فضای معنوی آشنا شوند و یاد خدا را در دلها زنده نگه دارند و رشد دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: اعتقاد داریم که خانواده ها باید در کنار فرزندان باشند و تلاش داریم تا با ایجاد فضایی مناسب برای دانش آموزان و با وارد کردن خانواده، هزینه های تحصیل دانش آموزان کاهش یابد.

همچنین  حجت السلام حسین پور امام جمعه شهرستان کوهرنگ با بیان اینکه دانش آموزان از امروز وارد مرحله جدیدی از زندگی شده اند و باید ایمان خود را قوی کنند، اظهار کرد: دانش آموزان باید با تکلیف، بلوغ عقل، فکر و ذهن و اندیشه را افزایش داده و همه ما برای پرورش فرزندان دینی تلاش کنیم.

یادآور می شود این برنامه با حمایت های ویژه قرارگاه خاتم الانبیاء برگزار شد و طی آن بسته های فرهنگی شامل چادر نماز، مهر و تسبیح و ... اهدا شد.

عکسها همت بدری فرد

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۳۱۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، به مناسبت هفتهٔ معلم، دانش‌آموزان و علاقه‌مندان می‌توانند برای تشکر از معلمشان در پویش «معلم خوب من» شرکت کنند.

این پویش از ۸ تا ۱۵اردیبهشت با عنوان اصلی پویش #معلم‌ خوب من برگزار می‌شود.

شرکت‌کنندگان می‌توانند تصاویر،‌عکس‌ها و ویدئوهایشان را در قالب‌ پویش‌های فرعی زیر در سامانهٔ شاد ارسال کنند:

در پویش «#معلم_خوب_من» چند پیشنهاد داریم. پیشنهاد‌هایی هم برای دانش‌آموزان و هم برای همه کسانی که دوست‌دارند این روز‌ها از معلمشان قدردانی کنند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معلمان نقش با ارزشی در ترسیم آینده دانش آموزان دارند
  • مسابقات قرآن و عترت کهگیلویه و بویراحمد در چرام
  • رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد
  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی
  • جشن تکلیف دانش آموزان دختر آستارایی برگزار شد
  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • کمبود ۶۰ هزار مربی پرورشی در مدارس کشور/ ۱۱ هزار مربی پرورشی جذب می‌کنیم
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بیضا
  • برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»