Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ همزمان با ایام‌الله نیمه شعبان همایش سراسری «وعده‌های آخرالزمانی از نگاه قرآن» به همت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با همکاری معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران و کانون‌های مهدویت دانشجویی کشور (انوار مهدی «عج») برگزار می‌شود.

ازجمله مهم‌ترین اهداف این همایش شامل «پاسخ به ندای نصرت خداوند در تحقق اهداف والای دین مبین اسلام به پرچمداری امام و ولی عالم و آدم حضرت مهدی (عج)»؛ «وَ لَیَنْصُرَنَ‏ اللَّهُ مَنْ یَنْصُرُه؛ و قطعاً خدا به کسى که او را یارى می‌کند، یارى می‌دهد»؛ «ایجاد فضای اُنس با قرآن با محوریت فعالیت‌های پژوهشی»؛ «بسترسازی برای تحقیق و پژوهش در امر آینده‌پژوهی مهدوی»؛ «دستیابی به فهم برخی وعده‌های خداوند در آخرالزمان و فهم چگونگی رفتار در قبال هر مقطع»؛ «تقویت بنیه علمی و معرفتی دانشجویان و حوزویان»؛ «استفاده حداکثری از ظرفیت دانشجویی و حوزوی برای ورود به موضوع مهدویت و آینده‌پژوهی» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهلت ارسال آثار به این همایش تا تاریخ 31 فروردین‌ماه سال آینده اعلام شده و علاقه‌مندان می‌توانند ازطریق صندوق پستی mahdaviat۹۷@chmail.ir آثار خود را ارسال کنند. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی کانون‌های مهدویت دانشجویی کشور انوار مهدی «عج»، به نشانی www.anwarmahdi.ir و یا کانال تلگرامی @anwarmahdi مراجعه کنید.

اختتامیه این همایش روز پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت‌ماه (۱۶ شعبان) سال آینده در مسجد مقدس جمکران برگزار خواهد شد. سایر نهاد‌های دولتی و نیمه‌دولتی و تشکلات دانشجویی مشارکت‌کننده در همایش سراسری «وعده‌های آخرالزمانی از نگاه قرآن» شامل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، سازمان بسیج دانشجویی کشور، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، انجمن اسلامی دانشجویان «دفتر تحکیم»، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل، جامعه اسلامی دانشجویان و ... هستند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۳۱۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش سراسری توجیهی آموزشی زائران خانه خدا -بوشهر

همایش سراسری توجیهی آموزشی زائران خانه خدا در قالب ۷ کاروان استان بوشهر با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079686 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • وعده مهدی تاج؛ از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش می نشیند!
  • پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی بررسی می‌شود
  • پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی بررسی می شود
  • بازدید دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی از ایسنا
  • مرحله نهایی جشنواره قرآنی حیات در مشهد برگزار خواهد شد
  • قاسمی: هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم +فیلم
  • جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی برگزار شد
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمام رشته‌های کارشناسی از مهر آینده
  • همایش سراسری توجیهی آموزشی زائران خانه خدا -بوشهر
  • دستاورد بزرگ اعتراضات دانشجویی آمریکا؛ دانشگاه‌ها امتیاز دادند