Web Analytics Made Easy - Statcounter

نورالله دلخواه روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به اعلام دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ‌ای و به منظور رعایت حال مسافران نوروزی با هماهنگی‌ انجمن ‌های صنفی حمل و نقل مسافر و رانندگان، در نوروز 97 همراه با سراسر کشور تغییر و افزایشی در نرخ جابجایی مسافر در استان ایلام نخواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از آمادگی 67 شرکت حمل ‌و نقل مسافربری این استان در ایام نوروز خبر داد و افزود: بیش از یک هزار و 400 دستگاه ناوگان حمل و نقل مسافری عمومی شامل اتوبوس، مینی‌ بوس و سواری کرایه ‌ای در این ایام آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی است.
دلخواه از استقرار گروه های راهداری در جاده های مواصلاتی استان در طرح راهداری ویژه نوروز خبر داد و یادآور شد: این اداره کل با استقرار گروه های ثابت و سیار و ماشین ‌آلات سبک و سنگین در ایام نوروز در جاده‌های استان به مسافران و گردشگران خدمت‌ رسانی خواهد کرد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام تاکید کرد: کشیک‌ های نظارتی این اداره کل همزمان با آغاز طرح نوروزی از 25 اسفند ماه جاری تا 15 فروردین ماه سال 1397 با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی ایلام در سطح استان فعال و بر کیفیت خدمات ‌رسانی و نرخ جابجایی مسافران نوروزی نظارت دقیق خواهند داشت.
وی گفت: احتیاط، صبر و حوصله در حین رانندگی و مسافرت از بسیاری از حوادث ناگوار و تصادفات جلوگیری می‌کند، لذا از رانندگان و گردشگران نوروزی در خواست می کنیم با رعایت قوانین سلامتی و نشاط در سفرها، ایام خوشی را برای خود و خانواده به ارمغان بیاورند.
به گزارش ایرنا، استان ایلام با 2 میلیون هکتار گستره در منطقه کوهستانی و مرتفع غرب کشور واقع شده و به سبب داشتن طبیعت بکر و زیبا، کوه های سر به فلک کشیده و دشت های سرسبز به عروس زاگرس معروف است، این استان دارای 10 شهرستان و 580 هزار نفر جمعیت است و با جاذبه های طبیعی و تاریخی و طبیعت چهار فصل در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی میزبان شمار زیادی از گردشگران و مسافران از شهرهای مختلف است که برای گذراندن تعطیلات به این استان سفر می کنند.
3032/6119
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۳۲۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری

معصومه نوروزی افزود: بارش‌ها از روز سه‌شنبه با نفوذ یک سامانه بارشی از غرب از شدت بیشتری برخوردار می‌شود.

وی ادامه داد: در این مدت احتمال وقوع تگرگ در نقاط مستعد وجود دارد که برای جلوگیری از خسارت به مزارع و محصولات کشاورزی نیازمند اقدامات پیشگیرانه است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری از نظر دما نیز برای روزهای دوشنبه و سه‌شنبه افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

نوروزی یادآور شد: بلداجی با چهار درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین ایستگاه استان گزارش و دما در شهرکرد پنج درجه سانتی‌گراد بالای صفر ثبت شد.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری سرچشمه رودخانه‌های زاینده‌رود، کارون و بخشی از دز است و افزایش یا کاهش بارش‌ها در این استان، استان‌های خوزستان، اصفهان و فلات مرکزی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900500

دیگر خبرها

  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری
  • هشدار نمایندگان استان تهران به وزیر کشور
  • حواشی جدید و پرحاشیه سریال پایتخت
  • پایتخت دوباره خبرساز شد؛ حواشی جدید سریال پرتماشاگر تلویزیون
  • پایتخت دوباره خبرساز شد ؛ حواشی جدید سریال پرتماشاگر تلویزیون
  • خریداران مسکن و مستاجران منتظر این تغییر باشند! / ابوالفضل نوروزی مطرح کرد
  • نگاهی به هیاهوی جدید درباره سریال «پایتخت»
  • ملیکا نوروزی از کسب مدال بازماند
  • کتک‌کاری یک مسافر با راننده اتوبوس در آمریکا + فیلم
  • سهم بخش‌های مختلف حمل و نقل در ترانزیت کالا و جابه‌جایی مسافر و بار