Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@16:24:10 GMT

نظر وزیر ورزش درباره ورود زنان به ورزشگاه‌ها

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۳۲۴۸۸

نظر وزیر ورزش درباره ورود زنان به ورزشگاه‌ها

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس جزئیات جلسه اعضای این فراکسیون با وزیر ورزش و جوانان را تشریح کرد. ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰ سیاسی مجلس نظرات

سید جواد ابطحی عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به جلسه صبح امروز (یکشنبه 20 اسفند) این فراکسیون، اظهار داشت: مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان امروز میهمان اعضای فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این جلسه درباره بودجه هیئت‌های ورزشی مباحثی مطرح شد، گفت: برخی از نمایندگان این موضوع را مطرح کردند که چرا برخی از نمایندگان مبالغ قابل توجه‌ای را برای بودجه هیئت‌های ورزشی حوزه انتخابیه خود دریافت کرده‌اند لذا نمایندگان معتقد بودند که چرا بین نماینده‌ها و حوزه‌های انتخابیه فرق قائل شده‌اند؟

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس ادامه داد: سلطانی‌فر  در این باره توضیح داد که  وزارتخانه مبالع لازم را برای همه هیئت‌های استانی در نظر گرفته است و مسئله پیش آمده شاید به دلیل این است که برخی از هیئت‌‌های استانی برخی از استان‌ها متکثر بوده و شاید به دلیل این بوده که برخی از استان‌ها قهرمانی و مدال‌آوری بیشتری داشته‌اند.

ابطحی افزود: همچنین وزیر ورزش در این باره قول پیگیری موضوع را داد.

نماینده خمینی شهر در مجلس با بیان اینکه در این جلسه همچنین درباره موضوع ورود زنان به ورزشگاه‌ها نیز بحث و تبادل نظر شد، گفت: وزیر ورزش در این باره عنوان کرد که اخیرا درباره ورود زنان به ورزشگاه‌ها حاشیه‌هایی برای ایجاد تشنج در جامعه از سوی دشمنان نظام و انقلاب ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: سلطانی‌فر در همین باره ادامه داد: ما درباره ورود زنان به ورزشگاه‌ها خودمان را وارد حاشیه‌سازی‌ها نمی‌کنیم؛ ما یک فرهنگ ملی و دینی داریم که باید به مولفه‌هایش توجه کرد و بر اساس همین مولفه‌ها عمل کرد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت: نمایندگان شکایاتی درباره طرح‌های نیمه تمام عمرانی و همچنین سفر‌های استانی وزیر ورزش و جوانان داشتند که آقای سلطانی‌فر توضیحاتی را در این باره به اعضای فراکسیون ارائه داد.

انتهای‌ پیام/

R1385/P1011116/S1,15/CT1 واژه های کاربردی مرتبط وزارت ورزش و جوانان مسعود سلطانی‌فر

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۳۲۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود جانبدارانه نمایندگان فرماندار به انتخابات مطلقاً ممنوع است

به گزارش خبرنگار مهر، مجید درویشی بعد از ظهر دوشنبه در جلسه توجیهی نمایندگان فرماندار در ورامین طی سخنانی گفت: عملکرد نمایندگان فرماندار در انتخابات دور اول مجلس شورای اسلامی عالی بود و باید این عملکرد در مرحله دوم نیز تکرار شود.

وی افزود: عملکرد عالی شما نمایندگان فرماندار باعث شد که به اذعان همه کارشناسان، انتخاباتی بی نقض در اجرا برگزار شود.

فرماندار ویژه ورامین با اشاره به اهمیت صیانت از آرا گفت: ورود جانبدارانه نمایندگان فرماندار به انتخابات مطلقاً ممنوع است و باید نمایندگان فرماندار همانند دیگر اجزای ستاد انتخابات از حق الناس که همان آرای مردم باشد حراست و صیانت کنند.

وی افزود: در دور دوم با توجه به قوانین یک نامزد با یک رأی بیشتر وارد مجلس می‌شود و این حساسیت کار را نشان می‌دهد و باید نهایت دقت در برگزاری و شمارش آرا توسط عوامل اجرایی و نمایندگان فرماندار صورت پذیرد.

معاون استاندار تهران در پایان گفت: همکاری لازم عوامل اجرایی و نظارتی همانند دور اول باید در بالاترین سطح در این انتخابات انجام بگیرد.

کد خبر 6098748

دیگر خبرها

  • تاج: ورود بانوان به ورزشگاه اصلا منع نمی‌شود
  • اسبقیان: هدف هیئت دولت ممانعت از ورود بانوان به ورزشگاه‌ها نیست/ هیچ مشکلی با تاج نداریم
  • تاج: اگر کسی نمی‌تواند کرامت بانوان را حفظ کند حضورش در ورزشگاه‌ها منع می‌شود/ وزیر ورزش از مسائل فرهنگی باشگاه‌ها نگران است
  • تاج:اگر کسی نمی‌تواند کرامت بانوان را حفظ کند حضورش در ورزشگاه‌ها منع می‌شود/وزیر ورزش از مسائل فرهنگی باشگاه‌ها نگران است
  • تاج:اگر کسی نمی‌تواند کرامت بانوان را حفط کند حضورش در ورزشگاه‌ها منع می‌شود/وزیر ورزش از مسائل فرهنگی باشگاه‌ها نگران است
  • ورود زنان باید ضابطه‌مند باشد/ ورود بانوان به ورزشگاه منع نمی‌شود
  • ورود بانوان به ورزشگاه تصمیم نظام بوده است
  • ورود جانبدارانه نمایندگان فرماندار به انتخابات مطلقاً ممنوع است
  • نساجی – پرسپولیس بدون حضور زنان؛ چرا؟
  • وزارت ورزش و مهدی تاج به اتفاقات ورزشگاه آزادی ورود کردند