Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@18:13:35 GMT

«کوله پشتی» اواسط این هفته در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۳۲۷۹۱

«کوله پشتی» اواسط این هفته در کرمانشاه

نعمت چگینی تهیه کننده سریال «کوله پشتی» در گفت و گو با خبرنگار برنا از اضافه شدن 3 بازیگر جدید به این مجموعه تلویزیونی خبر داد و گفت: ساقی زینتی، سجاد دیرمینا و علی کاظمی برای بازی به این سریال اضافه شدند و با آماده شدن لوکیشن ها گروه به زودی راهی کرمانشاه خواهند شد و در چند لوکیشن در مناطق مختلف این شهر از جمله محوطه منطقه تاریخی طاق بستان، بیستون، بازار سنتی، کارگاه نان برنجی پزی و خیابان بهار مشغول به کار می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چگینی ادامه داد: تا این مرحله از ساخت این مینی سریال، طبق برنامه پیش رفته ایم و رافکات ها (تدوین ابتدایی) توسط گروه تدوین انجام شده و امیدوار هستیم بتوانیم این سریال را به موقع تدوین و آماده پخش کنیم.

 چگینی در پایان افزود: این سریال 10 قسمتی به سفارش مرکز استان ها در شبکه سراسری و شبکه زاگرس روی آنتن خواهد رفت.

گفتنی است محمد حاتمی، آشا محرابی، سوسن پرور، فروغ قجابگلو، سجاد قرگوزلو، مرتضی علی آبادی، سیروس میمنت، زهرا فراهانی، حافظ نبی زاده و ... بازیگران سریال «کوله پشتی» هستند.

از جمله عوامل این مینی سریال عبارتند از: کارگردان: پیام صابری، تصویر بردار: علی رنجبر، طراح صحنه و لباس: فرهادعزیزی فرد، طراح گریم: مانی اسکندری، صدا بردار: هادی افشار، دستیار اول کارگردان: خانم شیرین خشایی، برنامه ریز: هوشنگ قنواتی زاده، منشی صحنه: فریده رزمی، عکاس: تارا قنواتی زاده، مدیر تولید: سید رضا حججی، مدیر تدارکات: نادر اژدری، تدوین وصدا گذاری: علیرضا کمال پور و جلوه های ویژه کامپیوتری: احسان فانیان.

خبرنگار: سها راستاد

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۳۲۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد در زنجان شدت می‌گیرد

حسین سلطانی با بیان اینکه  وزش باد در زنجان شدت می‌گیرد گفت:‌ این شرایط جوی تا اواسط هفته جاری ادامه می یابد.

وی با بیان اینکه تا اواسط هفته جاری بارندگی برای استان پیش بینی نشده است، یادآور شد: تا روز سه شنبه هفته جاری دمای هوا نیز به صورت تدریجی افزایش و از روز چهارشنبه تا آخر هفته دمای هوا در اغلب مناطق استان کاهش می یابد و هوا خنک خواهد شد.

سلطانی اظهار داشت: دمای فعلی شهر زنجان ۱۲ درجه سانتیگراد بوده که این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه افزایش یافته است.

این کارشناس با اشاره به میزان نوسان دمای شهرهای استان، گفت: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان چهار و ۲۵ درجه، ابهر چهار و ۲۵، خرمدره ۶ و ۲۳ درجه، آب‌بر ۱۴ و ۲۹ درجه، قیدار ۶ و ۲۱ درجه، سلطانیه ۲ و ۲۳ درجه و ماهنشان ۱۱ و ۲۷ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • تصاویری از پشت صحنه سریال «نون خ»
  • ویدئویی از پشت‌صحنه «نون خ» در سرما و شرایط سخت!
  • مصدومیت ۱۴ نفر بر اثر واژگونی مینی‌بوس در جاده سنندج _ سقز
  • پرمخاطب مثل «گیل‌دخت»
  • آغاز پیش‌ فروش بلیت اجرا‌های «امشب به صرف بورش و خون»
  • آغاز پیش‌فروش بلیت اجراهای خرداد «امشب به صرف بورش و خون»
  • جوی پایدار برای آسمان استان قزوین
  • پیش بینی هواشناسی
  • وزش باد در زنجان شدت می‌گیرد
  • اتمام طرح تحقیقاتی تهیه و تدوین نقشه راه صنعت استان کرمانشاه