Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-05@13:44:22 GMT

مقامات انگلیس با دم شیر بازی نکنند

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۳۲۹۹۷

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: می خواستم بگویم مقامات دولت بریتانیا با دم شیر بازی نکنند. اینکه اجازه دهند یک فرقه تفرقه افکن معروف به شیعه انگلیسی شیرازی به راحتی به سفارت ایران تعرض یا نفوذ کنند حتما از نظر ما محکوم است. ناطقان: مصطفی کواکبیان در تذکری در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس اظهار کرد: تذکر من نه به عنوان خادم ملت در سنگر مجلس یا عضو کمیسیون امنیت ملی یا رئیس فراکسیون دیپلماسی است بلکه به عنوان رئیس گروه دوستی ایران و انگلیس است، می خواستم بگویم مقامات دولت بریتانیا با دم شیر بازی نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینکه اجازه دهند یک فرقه تفرقه افکن معروف به شیعه انگلیسی شیرازی به راحتی به سفارت ایران تعرض یا نفوذ کنند حتما از نظر ما محکوم است.
کواکبیان ادامه داد: سه پرسش در این زمینه مطرح است یکی این که براساس قرائنی که گفته می شود پلیس انگلستان از قبل از این حمله اطلاع داشته و از آن پیشگیری نکرده و بعد از وقوع این اتفاق هم با فاصله دو سه ساعت در محل حاضر شده تا آنها بتوانند به بالکن بروند به پرچم ما اهانت کنند و نکته دیگر این که بعد از سه چهار ساعت بازداشت آزاد شدند.
این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اضافه کرد: ما این موضوع را در کمیسیون امنیت مورد بررسی قرار می‌دهیم. عزیران وزارت خارجه هم این مسئله را صورت جدی بررسی کنند و گزارش آن را به ما بدهند.
منبع: ایسنا برچسب ها: مصطفی کواکبیان ، حمله به سفارت ایران ، لندن ، شیعه انگلیسی شیرازی

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۳۲۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت مجلس یمن از تشدید مبارزات علیه رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، پارلمان یمن در بیانیه‌ای بر موضع استوار یمن در قبال موضوع فلسطین تاکید کرد.
 
در این بیانیه تاکید شده است که هرگونه تشدید تنش آمریکا علیه امنیت و ثبات یمن و پیامدهای ناشی از آن، با قاطعیت و غافلگیری غیرمنتظره‌ای مواجه خواهد شد که دشمنان یمن آن را پیش‌بینی نکرده یا انتظار ندارند.
 
یمن بار دیگر بر تعهد خود به صلح تاکید کرد و نسبت به اجرای طرح‌های صهیونیستی-آمریکایی-انگلیسی در منطقه هشدار داد.
 
مجلس یمن همچنین همگان را به هوشیاری و بسیج همه نیروها و اتحاد جبهه ملی برای مقابله با همه توطئه‌ها علیه کشور و ملت و ایستادگی قاطع در برابر متجاوزان و اشغالگران و حامیان آنها فراخواند.
 
نیروهای مسلح یمن روز جمعه (14 اردیبهشت‌ماه) از آغاز اجرای چهارمین مرحله از تشدید تنش با گسترش هدف‌گیری کشتی‌های وابسته به رژیم صهیونیستی به سمت دریای مدیترانه خبر دادند.
 
این اقدام در پاسخ به دستورات سید عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله بود که گفت تا زمانی که اسرائیل به جنگ غزه پایان دهد و آمریکا حمله به یمن را متوقف کند، عملیات در دریای سرخ را تشدید خواهد کرد.
 
سید عبدالملک گفت: «اگر دشمن اسرائیلی و آمریکایی به ناسازگاری خود ادامه دهند، ما برای مرحله چهارم تشدید تنش آماده می‌شویم.»
 

دیگر خبرها

  • مرتضوی: عمل به قرآن در جوامع اسلامی سبب اتحاد بیشتر می‌شود
  • حمایت مجلس یمن از تشدید مبارزات علیه رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس
  • لزوم واکنش ایران اقدام اخیر رسانه انگلیسی علیه امنیت روانی مردم
  • شیرازی‌ها به دادگاه عالی ورزش شکایت می‌کنند/ تیم مهمان نباید تاوان برگزار نشدن بازی را بدهد
  • شیراز؛ اولین شهر ایرانی که صاحب یک روز در تقویم شد
  • خوشحال‌ترین مربی ایران در حافظیه! (عکس)
  • کاردار ایران خطاب به وزیر دفاع انگلیس: کاملا نادان هستید
  • واکنش کاردار ایران به اظهارات وزیر دفاع انگلیس
  • درخواست الجزایر برای نشست شورای امنیت درباره گورهای جمعی غزه
  • وزیر فرهنگ در سفارت ایران در آذربایجان حضور یافت