Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@20:01:38 GMT

برگزاری چهارمین همایش شاعران معاصر ایران در قیروکارزین

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۳۳۳۴۶

برگزاری چهارمین همایش شاعران معاصر ایران در قیروکارزین

شیراز- همایش شاعران معاصر ایران با حضور ۹۰ شاعر از سراسر کشور در سالن آمفی تئاتر شهرام قائدی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قیروکارزین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، شنبه شب در روز افتتاحیه این همایش، امام جمعه، فرماندار، بخشداران و تعدادی از مردم و مسئولین محلی همراه با شاعران میزبان و میهمان حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این همایش دو روزه که شاعرانی از ۲۳ استان کشور و استان فارس حضور داشتند، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قیروکارزین گفت: این چهارمین سال متوالی است که شهرستان قیروکارزین میزبان همایش شاعران معاصر ایران می باشد  و این همایش در اسفند ماه هر سال که این شهرستان دارای آب و هوای بهاری و معطر به عطر بهار نارنج جان و مشام هر بیننده ای را نوازش می دهد برگزار شود.

حمیدرضا فرهمندپور، دبیر همایش با خوشامدگویی به حاضران، گزارشی از روند اجرایی همایش ارائه دادند، سپس اکبری، امام جمعه شهرستان در سخنان مبسوطی در خصوص شعر و شاعری و تاثیر آن بر اجتماع و شکل گیری تفکرات اجتماعی، بیاناتی ایراد کرد؛ سپس تعدادی از شاعران به قرائت اشعار خود پرداختند.

پس از آن گروه موسیقی سنتی به اجرای صحنه ای پرداختند در ادامه نیز تعدادی از شاعران سروده های خود را قرائت کردند و در پایان نیز از انجمن های ادبی شهرستان و خیرین فرهنگی با تندیس و لوح یادبود توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تقدیر بعمل آمد.

به گزارش خبرنگار مهر، در ۲ شب همایش کارگاه شعر کودک و نوجوان توسط هادی فردوسی از شاعران برجسته کشور برگزار شد که با استقبال شاعران مواجه گردید؛ در روز پایانی همایش نیز شاعران در برنامه قیرگردی شرکت کردند که از سد سلمان فارسی قیروکارزین و و مکانهای دیدنی شهرستان دیدن کردند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۳۳۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در تربت جام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،در این همایش شرکت کنندگان مسیر مزار شهدای گمنام بوستان معلم تا مجموعه ورزشی وحدت را طی کردند.

در پایان  به تعدادی از شرکت کنندگان به قید قرعه دو چرخه و جوایزی نفیسی اهدا شد.

 

دیگر خبرها

  • شب شعر «به یاد کمال» با حضور شاعران کشوری در منطقه ۳ اصفهان
  • تأکید بر آگاه سازی دانش آموزان از نحوه برگزاری امتحانات نهایی
  • میزبانی فرابورس ایران از چهارمین صندوق املاک و مستغلات کشور ​
  • برگزاری همایش تکریم و ترویج زکات در هویزه +فیلم
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • شاعران ۱۰ کشور به جشنواره شعر رضوی ترکی می‌آیند
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شاعر معاصر زنده یاد استاد علی نظمی تبریزی
  • برگزاری یادواره ۸ شهید هنرمند شهرستان بوانات
  • ‌برگزاری کارگاه آموزشی بازتاب داستان‌های کهن در ادبیات کودک و نوجوان معاصر در شیراز
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در تربت جام