Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@08:02:20 GMT

فیلم/ کشف یک ترانزیت موادمخدر توسط اطلاعات سپاه

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۳۳۵۴۷

‍‍‍‍‍‍

به دنبال فعالیت اطلاعاتی چند ماهه مبنی بر ترانزیت محموله موادمخدر به مقصد اروپا، نیروهای سازمان اطلاعات سپاه تهران در اقدامی غافلگیرانه و ضربتی این محموله را کشف و ضبط کردند.

دریافت 5 MB فیلم/ کشف یک ترانزیت موادمخدر توسط اطلاعات سپاه ارسال به تلگرام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۳۳۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۹۰هزارتن کالا از گمرک ریلی رازی به خارج از کشور ترانزیت شد

اکبر خدادوست در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: گمرک ریلی رازی تنها مبدا تجاری و ترانزیتی ریلی از ایران به اروپا ست و نقش مهمی را در صادرات و ترانزیت کالا از طریق ریلی به خارج از کشور ایفا می‌کند، در این راستا در شش ماه گذشته بیش از ۱۹۰ هزار تن انواع کالا از این مبدا ریلی به داخل و خارج از کشور ترانزیت شد.

وی ادامه داد: در یک سال گذشته بیش از ۲۹۰ هزار تن انواع کالا به ارزش ۲۶۴ میلیون دلار از طریق بیش از ۲ هزار دستگاه واگن قطار ترانزیت شد که از نظر ارزش و وزن نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۲ درصد رشد داشته است.

خدادوست خاک روی، ورق فولادی و ام دی اف را از جمله کالاهای ترانزیتی در این مدت دانست و افزود: افغانستان، ترکمنستان و ترکیه از جمله کشورهای مقصد ترانزیت ریلی کالا از گمرک رازی بودند.

مدیر گمرک رازی این گمرک را یکی از مهمترین مبادی صادراتی کشور دانست و تصریح کرد: در یک سال گذشته ۱۷۷ هزار تن انواع کالا به ارزش ۷۲ میلیون دلار از این گمرک به صورت ریلی صادر شده است که مصالح ساختمانی، زغال سنگ و میلگرد از مهمترین کالاهای صادراتی بودند.

از ابتدای امسال بیش از ۱۰۰ هزار نفر مسافر از مرز و پایانه رازی تردد کردند که نسبت به مدت مشابه پارسال ۵۰ درصد رشد داشته است.

این پایانه سالانه میزبان بیش از یک میلیون ۲۰۰ هزار نفر مسافر است و و پارسال رتبه نخست را در ترد د مسافر در بین پایانه‌های استان آذربایجان غربی به خود اختصاص داد.

کد خبر 6086223

دیگر خبرها

  • ۱۹۰هزارتن کالا از گمرک ریلی رازی به خارج از کشور ترانزیت شد
  • جمع‌آوری و دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • چشم‌انداز گلستان؛ دروازه اوراسیا
  • جمع‌آوری بیش از ۲۶۰۰ معتاد متجاهر در غرب تهران/ بازداشت ۱۸۳۹ موادفروش
  • جمع‌آوری بیش از ۲۶۰۰ معتاد متجاهر در غرب تهران
  • استفاده از ظرفیت هنر برای ارائه مضامین پیشگیری از اعتیاد
  • چشم انداز گلستان؛ دروازه اوراسیا 
  • رکود جدید در حمل ونقل ترانزیت جاده‌ای ثبت شد
  • ترانزیت ۱۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تن کالا از قلمرو کشور
  • کشف بیش از ۱۴۷ کیلوگرم موادمخدر در آذربایجان شرقی