Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، دکتر داداندیش رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب، در اختتامیه اولین رویداد آموزشی و تجربی ایده تا عمل در حوزه سلامت با بیان اینکه این واحد دانشگاهی حدود دو سال در حوزه رویدادهای علمی، تجربی و آموزشی ایده تا عمل فعالیت می کند، افزود: دانشجویان در سه روز متوالی و در قالب ده گروه، در مجموع ۱۲۰ نفر، ۱۰ ایده ارائه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به انعقاد تفاهم‌نامه‌ مهمی اشاره کرد و اظهار داشت: چند ماه است این تقاهم نامه چهارجانبه واحد علوم پزشکی و تهران غرب در سطح اساتید و دانشجویان حرکت بسیار مبارکی است.

داداندیش با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی بخش بزرگی از مسئولیت آموزشی کشور را بر عهده دارد، گفت: این دانشگاه در مهارت آفرینی پیشگام است و برای حل مسائل کشور به دولت کمک می کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب برگزاری این رویدادها را کمک کننده برای حل مشکل اشتغال دانست و گفت: برگزاری این رویداد می تواند در حوزه اشتغالزایی می تواند کمک بزرگی کند.

وی افزود: دانشجویان خلاق و با مهارت دانشگاه آزاد اسلامی گنجینه ای هستند و با این سرمایه عظیم می توان بسیاری از مشکلات کشور را حل کرد.

203