Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در  هرمزگان، با راه اندازی نسل‌های جدید شبکه تلفن همراه در استان هرمزگان و برخورداری تمامی شهرهای استان از ۳G و ۴G ضروری است تا شهروندانی که از گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنند، نسبت به تعویض سیم‌کارت‌‌های خود با سیم‌کارت‌های جدید موسوم به یو سیم، اقدام کنند.

امکان استفاده از خدمات اینترنت همراه صرفا برای گوشی‌های هوشمند وجود دارد و گوشی‌های غیرهوشمند به دلیل عدم طراحی‌های فنی در درون گوشی، قادر به استفاده از اینترنت همراه پرسرعت نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم‌استانی‌های عزیز می‌توانند در آستانه نوروز و به منظور استفاده هر چه بهتر از خدمات شبکه تلفن همراه اول با مراجعه به دفاتر خدمات ارتباطی نسبت به تعویض سیم کارت‌های خود با یو سیم اقدام کنند.

همراه اول بیشترین تعداد مشترک را در میان اپراتورهای فعال در هرمزگان داشته و بیشترین سطح پوشش را نیز ایجاد نموده است.

همچنین فروش ویژه اینترنت ADSL و VDSL مخابرات نیز در آستانه نوروز با کیفیت هرچه بهتر آغاز شده و مشترکات تلفن ثابت می‌توانند از طریق تماس با ۲۰۲۰ از نحوه دریافت فوری این خدمات مطلع شوند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۳۳۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری

به گزارش خبرنگار مهر، سید رضا حسینی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کمیته امداد در راستای تحقق احکام برنامه ششم و به منظور بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های موجود در بدنه مردمی، کوتاه کردن فرایندها، تسهیل در ارائه خدمات، ارتقای کیفیت خدمات مددکاری، ارتقای کیفیت زندگی، بهبود خدمت رسانی به مددجویان سالمند (فقط حمایتی) در جهت استفاده از ظرفیت مراکز نیکوکاری در ارائه خدمت به محرومین، هم افزایی و برون سپاری پرونده‌های مددجویی سالمندان را نیز به مراکز نیکوکاری مددکاری واگذار کرده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته‌امداد استان هدف از این اقدام را بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی خیریه‌ها وسازمان‌های مردم نهاد بر شمرد و تصریح کرد: خدمت‌رسانی بهتر و مطلوب‌تر، رفع مشکلات نیازمندان و تأمین نیازهای آنها و کوچک‌سازی و چابک‌سازی سازمان از دیگر اهداف واگذاری پرونده‌ها به مراکز نیکوکاری است.

حسینی ادامه داد: ارائه آموزش‌های چهره به چهره و مؤثر در سبک زندگی، ارائه خدمات مطلوب‌تر به سالمندان، توانمندسازی خانواده‌های مستعد و افزایش رضایتمندی عمومی از برنامه‌های حوزه حمایت است.

کد خبر 6097064

دیگر خبرها

  • هشدار پلیس درباره ترفند جدید کلاهبرداران تلفنی!
  • ارزیابی گوشی‌های وارداتی و تولید داخل از نظر میزان تشعشع
  • باورتان می‌شود این گوشی تلفن همراه، پرفروش‌ترین در جهان است؟
  • بررسی دقیق گوشی‌های وارداتی و تولید داخل از نظر میزان تشعشع
  • میزان تشعشعات گوشی تلفن همراه ارزیابی می‌شود
  • ارزیابی میزان تشعشعات گوشی تلفن همراه در سازمان تنظیم مقررات
  • ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • هشدار؛ مراقب این نرم افزار‌های جعلی باشید
  • جنجال خانواده متوفی برای استفاده از اثر انگشت برای باز کردن قفل گوشی
  • آزمایش یخ زدن دو گوشی تلفن همراه + فیلم