Web Analytics Made Easy - Statcounter

هه تاو فریدونی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در طرح گلکاری پارک های سطح شهر بیشتر از گل های مینا و همیشه بهار که از زیبایی خاصی برخوردارند، استفاده شده است.
وی افزود: از تعداد 22 هزار جعبه گل خریداری شده، پنج هزار و 500 جعبه در پارک های منطقه یک، 6 هزار و 500 جعبه در منطقه دو، 2 هزار جعبه شهرداری بهاران و هشت هزار جعبه نیز صرف گلکاری پارک ها و میادین شهرداری منطقه سه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج تاکید کرد: همچنین سه هزار و 500 اصله نهال نیز از گونه های غالب بلوارها در سطح پارک ها و رفیوژهای سطح شهر کاشته می شود و علاوه بر آن گونه های آسیب ئیده نیز واکاری خواهد شد.
فریدونی ابراز امیدواری کرد با اجرای عملیات گلگاری پارک ها و میادین سطح شهر در آستانه سال نو بتوانیم شهری زیبا و شاداب را برای شهروندان و مهمانان نوروزی مهیا کنیم.
به گزارش ایرنا، گلکاری میادین و پارک های سطح شهر در ایام پایانی سال به منظور افزایش زیبایی بصری، ایجاد چشم انداز مناسب، ارتقای نما و منظر شهری و ایجاد روحیه نشاط و شادابی برای شهروندان و مسافران نوروزی اجرا می شود.
شهر سنندج مرکز استان کردستان با حدود 500 هزار نفر جمعیت توسط سه ناحیه شهرداری اداره می شود و در این شهر علاوه بر پارک آبیدر با مساحت بیش از 260 هکتار در مجموع 90 بوستان عمومی و بوستان محله در نقاط مختلف شهر به وسعت 2 میلیون مترمکعب وجود دارد.
سرانه فضای سبز در این شهر 6 مترمربع برای هر شهروند است که این مقدار نصف میانگین سرانه فضای سبز در کشور است.
7348/9102
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۳۳۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رایگان از موزه های سنندج در روز سنه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز کردستان، منصور مهرزاد در جمع خبرنگاران اظهارکرد: ۶ اردیبهشت، به‌عنوان سالروز سنندج در تقویم سالانه کردستان یادآور شکوه گذشته و میراثی ماندگار برای آیندگان است.

وی اعلام کرد: در این روز فرهنگی، موزه مردم‌شناسی خانه کُرد (عمارت آصف)، موزه باستان‌شناسی سنندج (عمارت ملالطف‌الله) و کاخ‌موزه خسروآباد امروز از ساعت ۹ صبح تا هشت شب به‌صورت رایگان میزبان بازدیدکنندگان است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان با اشاره به اینکه برنامه‌های متنوعی به‌مناسبت این روز در سنندج برگزار می‌شود، بیان کرد: برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در عمارت خسروآباد سنندج از جمله برنامه‌هایی است که با همکاری شهرداری سنندج در این روز اجرا می‌شود.

در راستای هویت بخشی شهری و رونق فعالیت‌های فرهنگی و هنری و با همت شهرداری و شورای اسلامی، ششم اردیبهشت با نام روز سنه در تقویم محلی ثبت شده است.

شهر سنندج مرکز استان کردستان بیش از ۵۰۰ هزار نفر جمعیت دارد و با سه ناحیه شهرداری اداره می‌شود.

دیگر خبرها

  • جمع آوری افزون بر ۲ هزار سرویس نخاله از سطح شهر خرمشهر
  • پارک های جنگلی، اکوسیستمی ارزشمند اما بحرانی
  • نمایشگاه صنایع‌دستی در عمارت خسروآباد سنندج برپا شد
  • اصلاح روشنایی میادین و مثلثی‌های شهر تاریخی یزد
  • باغ جنت به یک باغ پارک بزرگ ورزشی تبدیل می شود
  • آغاز دومین جشنواره عکاسی سنندج
  • دومین جشنواره ملی عکس سنندج آغاز شد
  • دستور دادستان فردیس به شهرداری برای ساماندهی «پارک تندرستی»
  • بازدید رایگان از موزه های سنندج در روز سنه
  • از بزرگترین پارک آبی کشور در شهر شیراز چه می‌دانید؟