Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - سرپرست تیم‌ ‌ملی والیبال با اشاره به پایان دوران تنبیه عادل غلامی، گفت: غلامی خواست تا مدتی در کنار خانواده اش باشد و استراحت کند.

به‌ گزارش ‌وبسایت نود، چند ماه قبل پس از حواشی مربوط به اردوی تیم‌ ‌ملی، عادل غلامی از لیست کولاکوویچ کنار گذاشته شده بود که این هفته با پایان مسابقات لیگ، سرمربی تیم ملی والیبال تصمیم داشت در اردوهای جدید تیم ملی از غلامی دوباره دعوت کند اما دیشب (شنبه) خبرهایی مبنی بر خداحافظی عادل غلامی، سرعتی زن با تجربه تیم‌ ‌ملی والیبال شنیده شد و به نظر می‌رسید این ملی‌پوش دعوت به تیم ملی را نپذیرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین خصوص امیر خوشخبر ، سرپرست تیم‌ ‌ملی والیبال ، درباره خداحافظی غلامی از تیم‌ ‌ملی والیبال، اظهار کرد: دیروز (شنبه) عادل غلامی در جلسه‌ای که با ایگور کولاکوویچ داشت، خواستار مدتی استراحت شد. این در حالی بود که به اعتقاد سرمربی تیم‌ ‌ملی دوران تنبیه عادل غلامی به پایان رسیده و چون در حال‌ حاضر شرایط خوبی دارد، او می‌تواند به تیم‌ ‌ملی دعوت شود، اما در صحبتی که این دو با هم داشتند، غلامی اشاره کرد که می‌خواهد مدتی در کنار خانواده‌اش حضور داشته باشد و به استراحت بپردازد.

خوشخبر تصریح کرد: مطمئن باشید این خداحافظی غلامی همیشگی نیست و او تنها مدتی به خواست خود از تیم‌ ‌ملی به دور خواهد ماند.

1140

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۳۳۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عادل فردوسی‌پور به صدا و سیما بازگشت / مراسم یادبود مسعود اسکویی در مسجد بلال

حضور عادل فردوسی پور برای اولین بار پس از سالها عدم حضور در مرکز صداوسیما برای مراسم یادبود مسعود اسکویی در مسجد بلال.

دانلود (1.3MB)

دیگر خبرها

  • رئال مادرید - بایرن مونیخ دو رقیب همیشگی در اروپا؛ مروری بر تقابل های اخیر دو تیم
  • عادل فردوسی‌پور پس از چند سال در صداوسیما
  • دعوت آلکنو از بدنساز ایرانی برای حضور در تیم والیبال زنیت
  • ببینید | فوری؛ بازگشت عادل فردوسی‌پور به صداوسیما پس از چند سال
  • عادل فردوسی‌پور به صدا و سیما بازگشت / مراسم یادبود مسعود اسکویی در مسجد بلال
  • حضور عادل فردوسی پور در مراسم ختم مسعود اسکویی + فیلم
  • پائز 18 بازیکن را به تیم ملی والیبال دعوت کرد؛ ترکیبی از ستاره‌ها و چهره‌های جوان
  • استقبال از «آن برد» غافلگیر کننده بود/ دغدغه همیشگی «مهاجرت»
  • پوستکوعلو: مقابل لیورپول بلاخره با سبک همیشگی بازی کردیم
  • خروج از بحران/ همه دعوت شده‌ها به اردوی تیم ملی والیبال آمدند