Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@14:03:04 GMT

نمایندگان مجلس وزیر کارگران را استیضاح نکنند

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۳۳۹۷۱

نمایندگان مجلس وزیر کارگران را استیضاح نکنند

سخنگوی جامعه کارگری قم، گفت: می دانیم که استیضاح وزرا حق نمایندگان مجلس است، اما انتظار داریم نمایندگانمحترم مجلس وزیر کارگران را استیضاح نکنند.

عباس شیری در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در قم، با اشاره به در پیش بودن جلسه استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت:علی ربیعی از بدنه جامعه کارگری و از جنس کارگران است  از این رو انتظار داریم نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، با استیضاح نکردن وزیر کار، یک عیدی خوب به جامعه کارگری ایران بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی جامعه کارگری استان قم افزود: می دانیم سؤال و استیضاح از وزرا، حق قانونی نمایندگان مجلس شورای اسلامی است و ما هم برای این حق قانونی شان احترام قائل هستیم، اما خواهشمندیم نمایندگان محترم رضایت جامعه کارگری از آقای ربیعی را هم مدنظر داشته باشند و بدانند کارگران، ربیعی را از جنس خودشان می دانند و از او رضایت دارند.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۳۳۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امنیت شغلی کارگران در کاشان تامین شود

سرپرست فرمانداری کاشان ضمن گرامیداشت هفته کار و کارگر، گفت: امنیت شغلی کارگران در کاشان تامین شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، حمیدرضا محمدی فشارکی ظهر امروز در جمع تشکل‌های کارگری ضمن گرامیداشت هفته کار و کارگر، اظهار داشت: جایگاه کارگر در جامعه اسلامی یک جایگاه والا و بالایی است، چرا که کارگران یکی از بازوان اقتصاد کشور محسوب می‌شود.

وی ضمن اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد جامعه کارگری، افزود: جامعه کارگری نقش موثری در حوزه اقتصادی کشور دارد و در سال‌های اخیر نیز شعارهای سال به حوزه اقتصاد مربوط می‌شود و این مهم نشان از نقش مهم اقتصاد و کارگران است‌.

سرپرست فرمانداری شهرستان کاشان ضمن اشاره به برخی کم‌توجهی‌ها به جامعه کارگری ابراز داشت: این کمبودها به این دلیل است که هنوز سختی کار کارگران برای برخی افراد به اثبات نرسیده است در حالی که کارگران نبض حوزه اقتصاد محسوب می‌شود.

وی گفت: همه باید تلاش کنیم که دغدغه‌ای از دغدغه‌ کارگران کاهش دهیم و از این رو باید کارگران شهرستان کاشان در حوزه شغلی خود به یک امنیت شغلی برسند و استرس از دست دادن شغل خود را نداشته باشند و با آرامش خاطر در حیطه شغلی خود انجام وظیفه کنند.

محمدی فشارکی با بیان اینکه لازم است کارگران در حوزه‌های مختلف از یک امکانات رفاهی در حد استانداردهای متعارف برخوردار باشند، تصریح کرد: وجود نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی به عنوان فردی باسابقه در حوزه قوه مقننه را باید غنیمت شمرد و از ظرفیت وی استفاده کرد.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • امنیت شغلی کارگران در کاشان تامین شود
  • تصمیمات نادرست در وزارت کار، چرا دستمزد ۱۴۰۳ اصلاح نمی شود؟!
  • چرا دستمزد ۱۴۰۳ اصلاح نمی‌شود؟!
  • تامین امنیت شغلی کارگران؛ تذکر همه ساله رهبر انقلاب به مسئولان
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس برای مصوبه تشکیل سازمان سپند
  • شعار سال جاری با انسجام جامعه کارگری محقق خواهد شد
  • شعار امسال با انسجام جامعه کارگری محقق خواهد شد
  • تلاش کارگران برای تولید در کشور «مجاهدانه» است
  • وزیر کار : حقوق کارگران هنوز به حد ایده‌آل نرسیده زیرا عقب‌ماندگی چندین ساله‌ای در این حوزه وجود دارد
  • حال کارگران خوب است!