Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-01@09:22:49 GMT

قیمت شیرینی در شب عید

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۳۴۴۲۶

اقتصاد > بازرگانی - ایلنا نوشت: رئیس اتحادیه قنادی، شیرینی فروشی و کافه قنادی گفت: قیمت ها طبق مصوبه قبل اعمال خواهد شد و هیچ افزایش قیمتی در این صنف وجود نخواهد داشت.

علی بهرمند در خصوص بازار شب عید اظهار کرد: فروش شیرینی در قنادی ها به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) روند رو به رشد و افزایشی داشت اما پس از آن مجدد فروش با کاهش مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فعلا فروش اصلی قنادی ها شروع نشده است.

بهرمند در رابطه با قیمت های شیرینی فروشان در شب عید نوروز خاطرنشان کرد: قیمت ها طبق مصوبه قبل اعمال خواهد شد و هیچ افزایش قیمتی در این صنف وجود نخواهد داشت.

وی افزود: بازرسان اتاق اصناف و اتحادیه به صورت فعال اوضاع را زیر نظر دارند و بازار را هم از لحاظ قیمت و هم کیفیت محصول کنترل می کنند. بازرسی های مشترکی را حدود یک هفته است که اتحادیه و وزارت بهداشت در منطقه جنوب دارند و بازرسی ها را به صورت گسترده و با نیروی جدید انجام داده ایم.

رئیس اتحادیه قنادی، شیرینی فروشی و کافه قنادی تصریح کرد: متخلفان به تعزیرات معرفی می شوند و آنها طبق مقررات با متخلفان برخورد خواهند کرد.

35225

 

کلید واژه‌ها : افزایش قیمت - شیرینی و شکلات - کاهش قیمت ها -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۳۴۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا+ قیمت

به گزارش خبرگزاری مهر، سایپا اعلام کرد: پیرو اعلام نتایج در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به اطلاع نمایندگیها و متقاضیان حائز شرایطی که در طرح عادی سامانه مذکور در سال گذشته نسبت به ثبت نام اولیه خودرو ساینا اس با استاندارد ۸۵ گانه، شاهین G، شاهین با گیربکس اتوماتیک، کوییک GX و کوییک GXR اقدام نموده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ پیامک به آنها ارسال شده میرساند، امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام مطابق شرایط ذیل فراهم شده است.

کد خبر 6093987

دیگر خبرها

  • آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا+ قیمت
  • عربستان قیمت نفت خود در بازار آسیا را افزایش می‌دهد
  • وعده رییس اتحادیه بارفروشان برای قیمت پیاز/یک کیلو پیاز چند؟
  • قیمت سکه امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • عربستان قیمت نفت را برای آسیایی‌ها در ژوئن افزایش می‌دهد
  • ممنوعیت فروش لباس‌های نامتعارف در واحد‌های تجاری
  • کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد
  • قیمت سکه امروز ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • رولت یخچالی یک شیرینی فوری بدون نیاز به فر