Web Analytics Made Easy - Statcounter

لست سکند - زک پوسن ( Zac Posen ) یک طراح سرشناس و مشهور است که برای افراد مهمی از جمله بسیاری از ستارگان هالیوود  لباس طراحی کرده است. او اینبار یونیفرم های جدید  شرکت هواپیمایی دلتا را طراحی می کند.

این شرکت هواپیمایی آمریکایی برای اولین بار طی ده سال گذشته تصمیم به تعویض طرح لباس کارکنان خود دارد و حالا نوبت به زک می رسد تا با هنر خود این تغییر را شگفت انگیزتر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای طراحی یونیفرم های جدید ، پوسن ( Posen ) ، مدتی از زمان خود را پا به پای کارکنان این ایرلاین در نقش های مختلف از جمله مهماندار هواپیما ، مسئول گیت و شغل های دیگر ، کار کرد تا به خوبی بتواند لباسی مناسب و راحت برای هریک از آنها طراحی کند. طراحی اولیه توسط 1000 کارمند شرکت هواپیمایی دلتا امتحان شد تا ایرادات آن مشخص شود. در طرح اولیه بیش از 165 تغییر ایجاد شد تا به طرح نهایی رسید.

حالا یونیفرم جدید شرکت هواپیمایی دلتا در رنگ قرمز که رنگ پیشین یونیفرم های این هواپیمایی بود در کنار آبی ، بنفش و خاکستری آماده استفاده می باشد.

مهمانداران خانم و کارکنان خدمات مشتریان این هواپیمایی یک پیراهن یقه V ، لباس یقه اسکی بعلاوه کت و دامن و یا کت بروی پیراهن به تن می کنند. برای آقایانی که در این بخش کار می کنند نیز کت شلوار و جلیقه در رنگ خاکستری و بنفش طراحی شده است.

کارکنان این هواپیمایی که تعداد آنها به 60000 نفر می رسد از 29 می لباس های جدید را بر تن خواهند کرد. این لباس ها ابتدا در 14 شهر آمریکا و سپس در دفتر این شرکت در شهرهای لندن ، پاریس و آمستردام تعویض خواهد شد.

پوسن در اینباره می گوید : ما می خواستیم کارکنان شرکت دلتا حین انجام کارشان جذاب و زیبا به نظر برسند و در عین حال در لباس هایشان راحت باشند و این شیک بودن جلوی عملکردشان را نگیرد. برای همین من در کنار آنها کار کردم تا بفهمم چه لباسی برایشان مناسب است.

همانطور که گفته شد ، طراحی های زک پوسن بر تن ستارگان هالیوود در فرش قرمز های اسکار به نمایش در آمده است ، اینبار نوبت فرش قرمز فرودگاهها است که طراحی های او را به نمایش بگذارند.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۳۴۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت در انتخابات هم حق است هم وظیفه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، امام جمعه خرم آباد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مصلای الغدیر به برگزاری دور دوم انتخابات در ۲۱ اردیبهشت در حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی اشاره کرد و افزود: برگزار کنندگان انتخابات دقت لازم را در اجرای چهار راهبرد رهبر معظم انقلاب در برگزاری انتخابات را داشته باشند.
حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی خطاب به برگزارکنندگان انتخابات گفت: دقت لازم را در برگزاری انتخابات سالم انجام دهند و با تخلفات احتمالی در هر سطحی برخورد شود که تخلف در انتخابات گناهی نابخشودنی است.
خطیب جمعه خرم آباد با اشاره به سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) بیان کرد: امام جعفر صادق (ع) امام جهاد و مبارزه بودند، ایشان همزمان با جهاد و مبارزه مستمر برای سرنگونی حکومت بنی امیه شاگردان مستعد، فهیم و متبحر در علوم اسلامی تربیت نمودند که موجب حفظ و اصالت معارف اسلامی گردید.
حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی ادامه داد: اکنون در این عصر حاکمیت بخشیدن به معارف اسلامی جهت اجرای عدالت و مبارزه با ظلم وظیفه همه مردم است.
وی با اشاره به اصل ۱۲۳ قانون اساسی و تصویب قانون مد و لباس افزود: براساس این قانون در راستای تقویت فرهنگ ایرانی و اسلامی و ترغیب مردم به استفاده از لباس‌های مانوس با فرهنگ اسلامی وظایفی برای برخی وزراتخانه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی، صمت، آموزش و پرورش، صدا و سیما تعریف شده و همزمان تکالیفی برای نمایندگانی از مجلس و اصناف در یازده ماده و سه تبصره بیان شده که باید اجرا شود.
امام جمعه خرم‌آباد یادآور شد: کمیته مد و لباس در استان نسبت به اجرای قانون و اتخاذ تدابیر در جلوگیری از توزیع لباس‌های غیر مانوس با فرهنگ ایرانی اسلامی اقدام کند.
حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی با بیان اینکه آینده کشور و لرستان امیدوار کننده و روشن است، گفت: وجود کارگاه‌های بزرگ و کوچک تولیدی، صنعتی و تولیدات دامی و کشاورزی همراه با تولیدات متنوع و توجه دولت به احیای برخی کارخانجات تعطیل شده مثل ماشین سازی لرستان که در موقعیت تولید مناسبی قرار گرفته و پیگیری رونق و برگشت به تولید برخی کارخانه‌های تعطیل دیگر آینده روشنی برای استان متصور است.
وی با اعلام تشکر از عملکرد آموزش و پرورش در سال‌های متمادی در اجرای طرح سودای بندگی افزود: معاونت پرورشی و معلمان دلسوز از سال‌های گذشته و دولت‌های مختلف دانش آموزان را در میعادگاه فرهنگی عبادی و الهی نماز جمعه حاضر شده تا با آداب حضور آشنا شوند.
نماینده ولی فقیه در استان لرستان ضمن قدرانی از پرسنل نیروی انتظامی افزود: نیروی انتظامی خدمات زیادی انجام می‌دهد حفظ امنیت مردم مبارزه و جهاد با قاچاقچیان اسلحه و کشف سلاح، مبارزه با سوداگران مواد مخدر، برخورد با اراذل و اوباش و خدمات بسیار دیگری که پرسنل نیروی انتظامی انجام می‌دهند، جای قدر دانی دارد.

دیگر خبرها

  • ابتکار ناسا به المپیک پاریس می‌رود!
  • بازگشت پرواز تهران ـ خرم‌آباد ‌به مبدأ در پی شرایط بد جوی
  • همکاری شرکت هواپیمای اتحاد امارات با کام‌ایر افغانستان
  • شرکت در انتخابات هم حق است هم وظیفه
  • لغو پرواز‌های شرکت هواپیمایی ایران ایر تهران - ایلام و بالعکس
  • پروازهای تهران به ایلام لغو شد
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ ایر تهران - ایلام و بالعکس
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام و بالعکس
  • سپهران کم تاخیرترین ایرلاین فرودگاه نجف شد
  • بهسازی باند فرودگاه کرمانشاه تا پایان نیمه نخست سال