Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-03@21:17:47 GMT

خطر در کمین پرسپولیس!

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۳۴۵۱۸

خطر در کمین پرسپولیس!

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم پرسپولیس در ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در هفته چهارم از دور برگشت در حالی به مصاف الوصل امارات می رود که چهار بازیکن یک اخطاره دارد. فرشاد احمدزاده، شجاع خلیل زاده، سید جلال حسینی و علیرضا بیرانوند در صورت دریافت کارت زرد در دیدار مقابل الوصل ، بازی مقابل نسف را از دست خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 دیدار برگشت تیم های پرسپولیس و الوصل  22 اسفند ماه در ورزشگاه زعبیل دبی برگزار خواهد شد.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۳۴۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام ده‌روسی به لورکوزن: به کامبک اعتقاد داریم

به گزارش "ورزش سه"، دانیله ده‌روسی، سرمربی رم، پس از شکست 0-2 مقابل بایر‌لورکوزن، با رسانه رسمی باشگاه رم صحبت کرده است. ده‌روسی در مورد عملکرد و اینکه چه چیزی برای تغییر اوضاع در بازی برگشت لازم است، حرف‌های جالبی زده است.

ده روسی گفت:"نیمه اول عادلانه‌ای بود، آنچه را که باید انجام می‌دادیم، انجام دادیم. مشخص است وقتی در مقابل تیمی بسیار قوی، سریع و ماهر در ضدحمله عقب می‌نشینید، خطر بیش از حد گل خوردن را دارید."

امید به کامبک؟

ما تا آخر جنگیدیم، گل دوم آن‌ها یک گل خوب دیگر بود. فکر می‌کنم فرصت‌های زیادی داشتیم تا حداقل فاصله را کم کنیم و بازی را در بازی برگشت آسان‌تر کنیم. ما به کامبک ایمان داریم، هفت روز باقی مانده، حالا به لیگ فکر می‌کنیم و سپس برای بازی برگشت آماده می‌شویم.

گل نزدن در بازی دیشب؟

برخی شب‌ها هم بوده که خوش‌شانس‌تر بودیم. ما باید بدانیم که این فوتبال است و فقط می‌توانیم جنبه مثبت آن را ببینیم. ما مسابقات را با گلزنی مقابل برایتون و میلان بردیم، بازی‌ها و جو آن، تفاوت را در این ورزش ایجاد می‌کنند. گاهی گل می‌زنی و همین گل جو روانی حریفان را هم تغییر می‌دهد. این بار برای ما دقیقاً برعکس شد.

هدف تیم در بازی برگشت؟

در بازی برگشت باید قوی، متمرکز و سریع باشیم. آن‌ها از لحاظ بدنی تیمی هستند که بازیکنان بسیار قدرتمند و سریعی دارند. رفتن به آلمان و انجام یک بازی خوب سخت خواهد بود. آن‌ها در ضدحمله و موقعیت‌های تک به تک تیم خطرناکی هستند.

دیگر خبرها

  • پیام ده‌روسی به لورکوزن: به کامبک اعتقاد داریم
  • آمار ضعیف پرسپولیس مقابل مدعیان قهرمانی
  • ده روسی: امشب، شب لورکوزن بود و در کل امسال، سال لورکوزن است
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان/بازگشت مهره کلیدی
  • حزباوی دوباره برای قهرمانی برگشت! (عکس)
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان / کدام بازیکنان غایب هستند؟
  • افزایش خارجی‌های پرسپولیس مقابل سپاهان/ترکیب احتمالی سرخپوشان
  • از تراکتور غول نسازید؛ یک نفر پشت پرده بازی امروز است | پرسپولیس نبازد بهتر است
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد
  • نکونام به دنبال چهارمین برد پیاپی مقابل تراکتور