Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبر انقلاب فرمودند: دشمنان ایران از چند ماه قبل در اتاق‌های فکر دور هم نشستند و برای سه ماه آخر سال طراحی کردند که به خیال خود کار جمهوری اسلامی را در اسفند ماه تمام کنند در دی ماه و بهمن ماه دیدید که مردم چگونه جواب آنها را دادند و ملت ایران همواره آماده است که هر متجاوز و متَعرّضی را به جای خود بنشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار نسل شاهوار رهبر انقلاب در دیدار با هزاران نفر از شاعران و ستایشگران اهل‌بیت (علیهم‌السلام) و تعدادی از ستایشگران و نغمه‌سرایان اهل‌بیت (علیهم‌السلام) چهل سال توطئه مستمر و بی‌نظیر دشمنان علیه ملت ایران و در عین حال بالندگی و پیشرفت روزافزون شجره طیبه انقلاب را مایه افتخار و نشانه لطف الهی خواندند و گفتند: دشمنان ایران از چند ماه قبل در اتاق‌های فکر دور هم نشستند و برای سه ماه آخر سال طراحی کردند که به خیال خود کار جمهوری اسلامی را در اسفند ماه تمام کنند.

رهبر انقلاب اسلامی بیان کردند: در دی ماه و بهمن ماه دیدید که مردم چگونه جواب آنها را دادند و ملت ایران همواره آماده است که هر متجاوز و متَعرّضی را به جای خود بنشاند.

پایگاه اطلاع‌رسانی www.nasleshahvar.ir  برش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب در این دیدار را در قالب سخن‌نگاشت منتشر می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۳۴۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی فقهی، پزشکی عبادات و عقود افراد دارای اختلالات گفتاری

به گزارش خبرنگار مهر، نشست علمی بررسی فقهی، پزشکی عبادات و عقود افراد دارای اختلالات شنیداری و گفتاری به همت گروه فقه پزشکی مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم السلام برگزار می‌شود.

در این نشست آیت الله محمد قائینی استاد خارج فقه پزشکی مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم السلام و عباس مقدم عضو هیأت علمی دانشکده علوم پزشکی قم، دکترای تخصصی علوم تشریح و جنین شناسی به عنوان ارائه دهنده به ایراد سخنرانی می‌پردازند و دبیر علمی نشست حجت الاسلام و المسلمین رضا احمدوند مدیر کارگروه موضوع شناسی گروه فقه پزشکی مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم السلام خواهد بود.

زمان برگزاری چهارشنبه ۵ اردیبهشت ساعت ۱۷ در مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم‌السلام، طبقه دوم، سالن امام خمینی است.

علاقمندان می‌توانند از طریق اینجا به صورت مجازی در نشست شرکت کنند.

کد خبر 6085207 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح اتمی + عکس
  • (اینفوگرافیک) تمام «نه»‌های رهبر انقلاب به سلاح اتمی
  • بیانات مهم رهبر انقلاب درباره تسلیحات ایران
  • صوت بیانات رهبر انقلاب در دیدار با کارگران
  • ببینید | بیانات رهبر انقلاب در دیدار هزاران نفر از کارگران
  • ببینید | بیانات رهبر انقلاب درباره تسلیحات ایران
  • رهبر انقلاب در دیدار کارگران سراسر کشور: تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • جمعی از کارگران سراسر کشور با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند
  • بررسی فقهی، پزشکی عبادات و عقود افراد دارای اختلالات گفتاری
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت حمزه و حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در قم برگزار می‌شود