Web Analytics Made Easy - Statcounter

مازندمجلس: مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران و رئیس گروه دوستی ایران و انگلستان در نشست علنی امروز یکشنبه (20 اسفندماه 96) در اخطار قانون اساسی با اشاره به حمله اخیر به سفارت ایران در انگلستان اظهارداشت: بنده به عنوان رئیس گروه دوستی ایران و انگلستان باید بگویم مقامات دولت بریتانیا با دم شیر بازی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این که یک فرقه تفرقه افکن با عنوان شیعه انگلیسی شیرازی به سفارت ایران حمله کنند از نظر ما محکوم است.
رئیس گروه دوستی ایران و انگلیس همچنین تصریح کرد: بنا به قرائنی، مشخص شده است پلیس انگلستان از قبل از این حمله اطلاع داشته است و نسبت به آن پیشگیری نکرده است.
وی بر همین اساس اضافه کرد: حتی پلیس انگلستان پس از 3 ساعت از وقوع این حمله در محل حاضر می‌شود و حتی این باعث می‌شود تا حمله کنندگان فرصتی برای حضور در پشت بام سفارت‌خانه داشته باشند تا بتوانند پرچم جمهوری اسلامی ایران را به آتش بکشند و بعد از آن هم دیدیم که عاملان این حادثه آزاد شدند.
کواکبیان با بیان اینکه ما حتماً در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس این موضوع را پیگیری و بررسی می‌کنیم عنوان کرد که وزارت امور خارجه ایران باید این موضوع را به صورت ویژه و جدی بررسی کرده و گزارش این بررسی‌ها را به مجلس ارائه دهد.


منبع: مازند مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mazandmajles.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مازند مجلس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۳۴۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرد مهاجم با سلاح سرد در ملارد با اقدام بموقع پلیس زمین‌گیر شد

به گزارش صدای ایران از ایرنا از خبر روز شنبه خبرگزاری پلیس، سرهنگ" نورمحمدی" با اشاره به جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در ساعت ۶ و ۵۰ دقیقه عصر روز گذشته و اعلام خبر درگیری و قدرت نمایی چند نفر اراذل در پارکی جنب پاساژ گل‌ها در ملارد و اظهار نارضایتی شهروندان از مزاحمت و ایجاد رعب و وحشت از سوی آنها، ماموران انتظامی یگان امداد شهرستان ملارد در محل حضور پیدا کرده و به افراد اراذل درگیر اخطار ترک محل را دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد افزود: یکی از اراذل بنام حاضر در صحنه درگیری با چاقو به سمت ماموران انتظامی حمله ور می‌شود که ماموران انتظامی باهدف دفاع مشروع با صدور اخطار و رعایت قانون بکارگیری سلاح و شلیک، اراذل مهاجم را زمین گیر می‌کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: فرد مهاجم و برهم زننده امنیت پارک از ناحیه ساق پای چپ مجروح شده و جهت درمان به مرکز درمانی در ملارد منتقل می‌شود.

سرهنگ نورمحمدی خاطرنشان کرد: متهم پس از اقدام درمانی، با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی خواهد شد و افرادی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را خدشه دار کنند با برخورد مقتدرانه و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

شهرستان ملادر در غرب استان تهران قرار دارد.

دیگر خبرها

  • فیدان: تنش بین اسرائیل و ایران با حمله به سفارت آغاز شد
  • مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران در دمشق فردا برگزار می‌شود
  • مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران دردمشق فردا برگزار می‌شود
  • حقوق فرهنگی خانواده در نظام حقوقی ایران
  • قتل هولناک زن جوان به دست پسرش | حمله قاتل با اسید به پلیس
  • طرح ساماندهی اجاره‌بهای مسکن تأیید شد
  • دوستی: تعریف منابع چندگانه اعتباری ضامن پیشرفت پروژه‌های پیشران بوده است
  • فرد مهاجم با سلاح سرد در ملارد با اقدام بموقع پلیس زمین‌گیر شد
  • اخطار محسن رضایی به تک‌روی و سهم‌خواهی برخی جریانات / سعید محمد به گله‌مندی پرداخت
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند