Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@13:29:00 GMT

افزایش حدنصاب نمره زبان آزمون دکتری وزارت بهداشت

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۳۴۷۸۳

قائم مقام معاون آموزشی وزارت بهداشت اعلام کرد: حدنصاب نمره زبان در آزمون دکتری این وزارتخانه از سال 98 افزایش می‌یابد.

به گزارش ایسنا، دکتر حمید اکبری از افزایش حد نصاب نمره زبان در آزمون ph.d خبرداد و گفت: این افزایش حد نصاب نمره در سال 97 اعمال نمی‌شود ولی در سال 98 اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: نمرات چندین نوع آزمون زبان از جمله آیلتس، تولیمو و MHLE و آزمون زبان وزات علوم برای شرکت در آزمون دکتری تخصصی مورد قبول وزارت بهداشت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته برای قبولی در این آزمون برای هر مدرک یک نمره پایه(حدنصاب) تعیین شده بود که هر کدام از این حد نصاب‌ها به میزان مشخص افزایش پیدا کرد. به طور مثالMHLE ، پنج نمره افزایش داشته و آیلتس 0.5 نمره افزایش پیداکرده که هر کدام از این حدنصاب‌ها در سال 98 هم نیز به همین میزان افزایش خواهند داشت.

قائم مقام معاون آموزشی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه حد نصاب نمره زبان در آزمون ph.d از سال 98 به صورت پلکانی افزایش پیدا خواهد کرد، تاکید کرد: این موضوع در شورای عالی برنامه ریزی مصوب شده است و از سال 98 اجرایی خواهد شد.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۳۴۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شمار شهدا و بازداشت شدگان در کرانه باختری

وزارت بهداشت فلسطین از افزایش تعداد شهدای کرانه باختری از زمان آغاز جنگ رژیم صهیونیستی به نوار غزه خبر داد.

به گزارش ایسنا، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که تعداد شهدای کرانه باختری از آغاز جنگ رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۴۹۱ تن افزایش یافته است.

در همین رابطه، نیروهای رژیم اشغالگر ۲۰ فلسطینی ازجمله یک زن، کودکان و اسرای آزادشده را بازداشت کردند؛ بدین ترتیب شمار اسرای بازداشت شده از هفتم اکتبر به ۸۴۸۰ تن رسیده است.

از زمان آغاز عملیات فلسطینی طوفان الاقصی در هفتم اکتبر (۱۵ مهر ماه)، مناطق مختلف کرانه باختری و قدس اشغالی هم شاهد عملیات‌های ضد صهیونیستی و همچنین تشدید تجاوزات صهیونیست‌ها بوده‌ است.

در حالی که جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه وارد دویست و چهارمین روز خود شده است، حملات این رژیم به شهر رفح و سایر مناطق غزه نیز ادامه دارد.

پیشتر وزارت بهداشت غزه اعلام کرد: رژیم اشغالگر ظرف ۲۴ ساعت گذشته مرتکب چهار کشتار در غزه شد که ۳۲ شهید و ۶۹ زخمی برجای گذاشت. تعداد قربانیان جنگ غزه از هفت اکتبر تاکنون به ۳۴ هزار و ۳۸۸ شهید و ۷۷ هزار و ۴۳۷ زخمی رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش شمار شهدا و بازداشت شدگان در کرانه باختری
  • اعلام زمان برگزاری آزمون غربالگری درون دانشگاهی شانزدهمین المپیاد علمی وزارت بهداشت
  • افزایش شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر
  • افزایش شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر
  • افزایش شمار شهدای نوار غزه به 34 هزار و 356 نفر
  • وزیر بهداشت: مراکز دندانپزشکی دولتی افزایش می‌یابد
  • دفترچه سوالات هنر و زبان‌های خارجی نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد + لینک سایت sanjesh.org
  • دفترچه سوالات هنر و زبان‌های خارجی نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد
  • افزایش مراکز رایگان سلامت روان در کشور
  • پایش سلامت روان ایرانی ها/ رتبه افسردگی در کشور