Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-یک روزنامه انگلیسی در گزارشی نوشت، یکی از دختران حاکم دبی به دلیل محدودیت‌هایش از این کشور فرار کرده و در حال حاضر با یک وکیل آمریکایی برای اخذ پناهندگی سیاسی ارتباط گرفته است.

یک شاهزاده اماراتی ادعا کرده برای تجربه یک زندگی عادی و رهایی از محدودیت‌هایش از دبی فرار کرده است.

روزنامه انگلیسی دیلی میل نوشت، یک زن اماراتی که می‌گوید دختر شیخ محمد بن راشد آل مکتوم حاکم دوبی است، گفته آزادی برای زندگی به شیوه خود را در دوبی نداشته و برای دومین بار اقدام به فرار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پیش از این زمانی که لطیفه آل مکتوم 16 سال داشت اقدام به فرار کرده بود که اقدام موفقی نبود. بعد از آن اتفاق، وی به طور مخفیانه 3 سال زندان گذراند.

میل آنلاین نوشت لطیفه آل مکتوم مدعی شده است پزشکان اماراتی در بیمارستان به وی موادمخدر تزریق می‌کردند تا جلوی وی را بگیرند و ایجاد دردسر نکند. 

لطیفه که اکنون 33 سال سن دارد می‌گوید وی یکی از 30 فرزند حاکم دوبی است و پدرش 6 همسر دارد و مدعی شده به کمک یک جاسوس فرانسوی موفق به فرار از دوبی شده است. 

وی در حال حاضر در یک قایق در هند پنهان شده و با یک وکیل در ارتباط بوده تا پناهندگی سیاسی در آمریکا بگیرد. قبل از فرار، لطیفه آل مکتوم ویدیویی را از خود ضبط کرده که در آن دلایلش برای فرار از امارات را بیان نموده است. 

لطیفه آل مکتوم مدعی شده از سال 2000 به بعد اجازه خروج از کشور از او گرفته شده است و و اجازه رانندگی را ندارد. همچنین وی مدعی شده آزادی‌های دیگری که در این کشور توریستی وجود دارد، برای او ممکن نبودند. 

با وجود فرار دوباره از دوبی که این بار موفقیت‌آمیز بود، دیلی میل نوشت دختر حاکم دوبی گفته است هنوز از خطر در امان نیست.

فارس

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۳۴۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناپولی ۲-۲ آاس رم/ فرار یک امتیازی یاران آزمون از ناپل+ فیلم

در چارچوب مسابقات سری  آ ایتالیا ناپولی و رم در ورزشگاه دیه‌گو آرماندو مارادونا به مصاف همدیگر رفتند.

شاگردان دنیله ده‌روسی ابتدا با گل پائولو دیبالا از روی نقطه پنالتی جلو افتادند، پنالتی‌ای که سردار آزمون آن را برای تیمش گرفته بود، اما ناپلی‌ها خیلی زود به این گل توسط اولیویرا پاسخ دادند و در دقایق پایانی هم موفق به زدن گل دوم از روی نقطه پنالتی توسط اوسیمن شدند، این پایان کار نبود و رم با گل تامی آبراهام گل دوم را به ثمر رساند.

رم با این تساوی ۵۹ امتیازی شد و در رتبه پنجم قرار دارد.. ناپولی هم با ۵۰ امتیاز هشتم است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • فرار مهره کلیدی سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس! | تصاویر
  • ناپولی ۲-۲ آاس رم/ فرار یک امتیازی یاران آزمون از ناپل+ فیلم
  • فرار سرمایه‌ها از اسرائیل ادامه دارد
  • انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان
  • فرار یک بوفالو از چنگ شیرهای گرسنه + فیلم
  • (ویدئو) سرنوشت تلخ گورخر؛ فرار ناموفق و تکه تکه شدن توسط کروکودیل!
  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است
  • جوی آرام و پایدار تا اواسط هفته در آسمان گلستان حاکم است
  • مذاکره بامزه محیط بان با خرس در جنگل‌ مازندران
  • سکانس‌هایی از فیلم شماره ده